Atribúty a Skilly
Strana 1 z 1
Atribúty a Skilly
Atribúty
Atribúty postavy záležia na jej rase, povolaní a dĺžke stráveného času hrou.
To aké má aká rasa atribúty som už písal v Tvorbe Postavy, no pre istotu to napíšem aj sem.
To aké Atribúty budete mať si len tak ľahko nezvolíte a tak si veľmi dôkladne zvážte vašu rasu a povolanie!!! Atribúty si v hre môžete u niektorých postáv kúpiť, alebo ich dostať ako odmenu za misiu, prípadne ich získate získaním nejakého predmetu.
Tak, ak neviete správne na to, nevypĺňajte si Atribúty a Skilly u seba v profile. Niekto s adminov Vám ich dopíše.
Atribúty sa taktiež zdokonaľujú a tak majte na vedomí to že ak máte Pyrokinézu ++ tak nedokážete to, čo ten čo má Pyrokinézu ++ ++ ++ +.
Väčšina Atribútov má rôzne Skilly, ktoré „odomykáte“ pre svoju postavu získavaním + (bodov) v danom Atribúte. Niektoré Atribúty však na Skilly rozdelené nie sú a tak sú sami Skillom.
- Up-Grade a De-Grade Atribútov:
- Up-Grade Atribútu môžete tiež dosať ako odmenu za misiu alebo tento Up-Grade samovoľne dosať pri tom ako budem upravovať Váš profil(napr. ak vidím že ten a ten Atribút používate dosť často tak vám tam čas od času nejaké to + pripíšem)
Ale existuje aj iný variant, a to že ak niečo na Confluxe „pokašľete“ dostanete De-Grade Atribútu čiže Vám bude nejaké to + odobrané. Toto sa taktiež môže stať ak uvidím že nejaký zo svojich Atribútov nepožívate.
- Atribútová Úroveň a Skillová Úroveň:
- Atribútová Úroveň a Skillová Úroveň, sú číselné vyjadrenia vašich zručností.
Atribútová Úroveň predstavuje počet + pri vašich atribútoch, ak máte pri atribúte * tak sa to počíta ako 10+. Ak však máte pri nejakom atribúte - tak sa zasa tieto body odpočítavajú od Vašej Atribútovej Úrovne a prípadne ak máte nejaký negatívny Atribút, ako napríklad Slabosť Voči Striebru *, tak si za takýto Atribút nepripočítate 10+ ale naopak si tých 10 bodov odpočítate.
Skillová Úroveň je číslo, ktoré symbolizuje počet všetkých Vašich Skillov, vrátane špeciálnych Skillov a Skillov Rasy. Ak máte Atribút, ktorý je sám o sebe Skillom, rátate ho ako jeden Skill. V takomto prípade sa aj negatívne Skilly/Atribúty počítajú kladne.
Rozumiem že to je pomerne ťažko pochopiteľné a tak Vám tu uvediem malý príklad:
Boj z Blízka bez Zbrane ++ ++ (3 Skilly)
Narábanie so Sekerou ++ ++ (2 Skilly)
Fyzická Odolnosť + (1 Skill)
Inteligencia -- (1Skill Rasy)
Echolokácia * (ráta sa ako 1 Skill)
Slabosť Voči Svetlu * (ráta sa ako 1 Skill)
/nevypisoval som tu mená Skillov s popisom aby som to ešte viac nekomplikoval/
Pre Atribúty:
Počet +: 9+, 2-, 1 kladný Atribút s *, 1 záporný Atribút s *, takže + 9 – 2 + 10 – 10 = 7,
Atribútová Úrovň=7
Pre Skilly:
Počet Skillov, 3+2+1+1+1+1=9,
Skillová Úroveň=9
Keďže očakávam že Vám to pravdepodobne nebude zrozumiteľné, tak Vám to budem na začiatok vyplňovať sám (resp. ostatní Admini).
Atribúty sú veľmi zložitou súčasťou Confuxu a tak ak niečomu nechápete sa radšej spýtajte!
A HLAVNE SI ICH SAMI NEOPRÁVNENE NEVYTVÁRAJTE A NEDOPLŇUJTE LEBO BUDETE POTRESTANÍ!!!
Za pochopenie ďakujem.
(Zoznam Atribútov, ktorý sa bude rozrastať priebehom deja hry)
Atribúty sa delia (zatiaľ) na Fyzické, Magické a Elementárne tu je ich zoznam s krátkymi popismi. Atribúty a ich Skilly nájdete:
Fyzické Atribúty/Skilly
Magické Atribúty/Skilly
Elementárne Atribúty/Skilly
Skilly Rás
Skilly Povolaní
Špeciálne Atribúty/Skilly
Vlastné Skilly
Aktuálne tu máme viac než 45 Atribútov a viac ako 200 Skillov.
Fyzické Atribúty a Skilly
Fyzické Atribúty/Skilly
UPOZORNENIE: následne sú vypísané iba Skilly, ktoré sa „samovoľne“ naučíte na základe dosiahnutia požadovanej úrovne v danom Atribúte. Špeciálne Skilly tu vymenované nie sú! Je možné ich nájsť -->TU<-- (zatiaľ neexistujú)
Zručnosť
Zručnosť podmieňuje schopnosť zlepšovať sa v ostatných Atribútoch.
Žiaden iný Atribút nesmie presiahnuť Zručnosť. (Ak máte napr. Zručnosť ++ ++ ++ ++ (8+) všetky ostatné Atribúty môžete teda mať iba na úrovni ++ ++ ++ ++ (8+) alebo menej)
Ochočovanie
Určuje schopnosť postavy ochočiť si voľné bytosti, či zvládnuť výchovu zakúpených bytostí.
Úroveň určuje schopnosť ochočovať (nakupovať) Zvieratá (mnohé Zvieratá si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Základy Bojových Praktík
Postave dáva schopnosť „bojovať“ bez zbrane, či s akoukoľvek zbraňou.
Avšak poskytuje len základné znalosti boja (Kopance, Údery Päsťami, Seknutia, Bodnutia, ...). Špeciálne techniky boja a používania zbraní sa musíte naučiť pri špecializácii na určitý typ boja (napr. „Narábanie s Mečom“).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Boj z Blízka Bez Zbrane
Určuje schopnosť postavy bojovať z blízka pomocou vlastného tela (rôzne chmaty a bojové umenia).
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť a rýchlosť v týchto útokoch.
Narábanie s Dýkou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Dýky.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Dýky (niektoré Dýky si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Mečom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Meča.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Meče (niektoré Meče si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Kopijou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Kopije.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Kopije (niektoré Kopije si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie so Sekerou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Sekery.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Sekery (niektoré Sekery si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Bičom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Biča.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Biče (niektoré Biče si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Kladivom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Kladiva.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Kladivá (niektoré Kladivá si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Berlou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Berly.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Berly (niektoré Berly si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Prútikom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Prútika.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Prútiky (niektoré Prútiky si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Lukostreľba
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou strelných zbraní(Luky a Kuše).
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu presnosť.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) strelné zbrane (niektoré zbrane si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Alchýmia
Určuje schopnosť postavy používať Alchýmiu(Vytváranie Elixírov)
Čím vyššia úroveň, tým silnejšie a kvalitnejšie elixíry môže postava vyrábať.
Môžete vyrábať iba tie elixírov, na ktoré máte recept vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto recepty sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Fyzická Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Fyzickým útokom(údery, bodnutia, ...)
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Fyzického Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Fyzickej Odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
Magická Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Magickým útokom(kliatby, prospešné i neprospešné kúzla).
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Magického Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Magickej odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
Elementárna Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Elementárnym útokom(oheň, voda, ...)
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Elemntárneho Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Elementárnej Odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
Odolnosť Voči: XXX
Odolnosť postavy Voči nejakému vplyvu (jedy, choroby, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Slabosť Voči: XXX
Slabosť postavy Voči nejakému vplyvu (Svetlo, Tma, Striebro, Elektrina, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Regenerácia
Určuje odlišnosť tohto Atribútu od priemernej ľudskej bytosti.
Replikácia
Schopnosť na krátky čas vytvoriť svoju Repliku/y.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Zvieracia Podoba (XXX)
Schopnosť postavy zmeniť sa na zviera (Drak, Fénix, Orol, Vlk, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Materiálna Transformácia (XXX)
Schopnosť zmeniť sa na predmet (Meč, Štít, Pohár, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Zmenšenie
Schopnosť postavy zmenšiť svoje telo.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Iluminácia
Schopnosť svetielkovať.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Neviditeľnosť
Schopnosť zneviditeľniť svoje fyzické telo. Takto skrytých ľudí je možno odhaliť za pomoci niektorých Atribútov a Skillov (Elfský Skill, Echolokácia, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Teleportácia
Schopnosť premiestniť sa z jedného miesta na druhé v zlomku sekundy (miesta nemôžu byť vzdialené od seba viac ako míľu).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Levitácia
Schopnosť meniť svoju telesnú hmotnosť.
Lietanie
Postave dáva schopnosť Lietať.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Moreplavectvo
Schopnosť riadiť loď na otvorenom vodnom priestranstve a taktiež ju navigovať naspäť k pevnine.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Dýchanie pod Vodou
Postava s týmto Atribútom je schopná Dýchať pod Vodu.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Echolokácia
Postava s týmto Atribútom dokáźe lokalizovať predmety na základe vydávania zvukových vĺn, ktoré sa od neho odrážajú.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Dracaverština
Postavy schopné komunikovať vo Viperštine rozumejú tajnému jazyku Drakov a Poldrakov.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)[/color]
UPOZORNENIE: následne sú vypísané iba Skilly, ktoré sa „samovoľne“ naučíte na základe dosiahnutia požadovanej úrovne v danom Atribúte. Špeciálne Skilly tu vymenované nie sú! Je možné ich nájsť -->TU<-- (zatiaľ neexistujú)
Zručnosť
Zručnosť podmieňuje schopnosť zlepšovať sa v ostatných Atribútoch.
Žiaden iný Atribút nesmie presiahnuť Zručnosť. (Ak máte napr. Zručnosť ++ ++ ++ ++ (8+) všetky ostatné Atribúty môžete teda mať iba na úrovni ++ ++ ++ ++ (8+) alebo menej)
Ochočovanie
Určuje schopnosť postavy ochočiť si voľné bytosti, či zvládnuť výchovu zakúpených bytostí.
Úroveň určuje schopnosť ochočovať (nakupovať) Zvieratá (mnohé Zvieratá si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Základy Bojových Praktík
Postave dáva schopnosť „bojovať“ bez zbrane, či s akoukoľvek zbraňou.
Avšak poskytuje len základné znalosti boja (Kopance, Údery Päsťami, Seknutia, Bodnutia, ...). Špeciálne techniky boja a používania zbraní sa musíte naučiť pri špecializácii na určitý typ boja (napr. „Narábanie s Mečom“).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Boj z Blízka Bez Zbrane
Určuje schopnosť postavy bojovať z blízka pomocou vlastného tela (rôzne chmaty a bojové umenia).
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť a rýchlosť v týchto útokoch.
- Boj z Blízka Bez Zbrane - Skilly:
- ++ ++ ++ +
Lámač Prstov - Schopnosť nepriateľovi zlomiť prst (v boji).
++ ++ ++ ++ ++
Lámač Väzov - Schopnosť nepriateľovi zlomiť „väzy“.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Amputácia - Schopnosť nepriateľovi odtrhnúť končatinu.
Narábanie s Dýkou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Dýky.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Dýky (niektoré Dýky si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Dýkou - Skilly:
- ++ +
Hodenie Dýky - Schopnosť použiť dýku ako vržnú zbraň.
++ ++ ++ ++ ++
Paralýza - Schopnosť paralyzovať nepriateľa zabodnutím dýky medzi krčné stavce.
Narábanie s Mečom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Meča.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Meče (niektoré Meče si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Mečom - Skilly:
- ++ ++ ++ ++ +
Vír Čepelí - Schopnosť z výskoku sa otočiť mečom (prípadne dvoma) a tým spôsobiť nepriateľovi početné rezné rany.
++ ++ ++ ++ ++
Prebodnutie - Schopnosť nepriateľa na skrz prebodnúť pomocou meča.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Preseknutie - Schopnosť preseknúť nepriateľa v páse pomocou meča.
Narábanie s Kopijou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Kopije.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Kopije (niektoré Kopije si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Kopijou - Skilly:
- +
Obrana - Schopnosť brániť sa pomocou kopije.
++ ++ ++
Vrhnutie Kopije - Schopnosť vrhnúť kopiju a tak prebodnúť nepriateľa.
Narábanie so Sekerou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Sekery.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Sekery (niektoré Sekery si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie so Sekerou - Skilly:
- ++ ++
Pád Sekery - Schopnosť zodvihnúť sekeru nad hlavu a „nechať ju spadnúť na nepriateľa“(poprava sekerou).
++ ++ ++ ++ ++
Rozseknutie - Schopnosť rozseknúť nepriateľa pomocou sekery.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Rozporciovanie - Schopnosť rýchlymi seknutiami „rozporciovať“ nepriateľa.
Narábanie s Bičom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Biča.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Biče (niektoré Biče si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Bičom - Skilly:
- ++ ++
Potknutie - Schopnosť oponentovi zaviazať Bič o nohu a pritiahnutím Biča späť oponenta zraziť k zemi.
++ ++ ++
Odzbrojenie - Schopnosť presným švihnutím Biča odzbrojiť oponenta.
++ ++ ++ ++
Zviazanie - Schopnosť zviazať oponenta za pomoci Biča a znemožniť mu tak pohyb.
Narábanie s Kladivom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Kladiva.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Kladivá (niektoré Kladivá si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Kladivom - Skilly:
- ++ ++
Pád Kladiva - Schopnosť zodvihnúť kladivo nad hlavu a „nechať ho spadnúť na nepriateľa“.
++ ++ ++ ++ ++
Vrhnutie Kladiva - Schopnosť vrhnúť kladivo (takto je možné zlomiť, prasknúť, ... takmer všetko).
++ ++ ++ ++ ++ ++
Twister - Schopnosť roztočiť sa s kladivom a tým nekontrolovane útočiť na svoje okolie.
Narábanie s Berlou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Berly.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Berly (niektoré Berly si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Berlou - Skilly:
- ++
Obrana - Schopnosť brániť sa pomocou berly.
Narábanie s Prútikom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Prútika.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Prútiky (niektoré Prútiky si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Narábanie s Prútikom - Skilly:
- ++ ++ ++ ++
Prebodnutie - Schopnosť nepriateľa na prebodnúť pomocou prútika.
Lukostreľba
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou strelných zbraní(Luky a Kuše).
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu presnosť.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) strelné zbrane (niektoré zbrane si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
- Lukostreľba - Skilly:
- ++ ++ ++
Dvojitá Strela - Schopnosť vystreliť dva šípy naraz.
++ ++ ++ ++ ++
Trojitá Strela - Schopnosť vystreliť tri šípy naraz.
Alchýmia
Určuje schopnosť postavy používať Alchýmiu(Vytváranie Elixírov)
Čím vyššia úroveň, tým silnejšie a kvalitnejšie elixíry môže postava vyrábať.
Môžete vyrábať iba tie elixírov, na ktoré máte recept vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto recepty sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
- Alchýmia - Skilly:
- +
Alchýmia (Nováčik) - Schopnosť namiešať elixíry úrovne Nováčika.
++ ++
Alchýmia (Učeň) - Schopnosť namiešať elixíry úrovne Učňa.
++ ++ +
Alchýmia (Adept) - Schopnosť namiešať elixíry úrovne Adepta.
++ ++ ++ ++
Alchýmia (Expert) - Schopnosť namiešať elixíry úrovne Experta.
++ ++ ++ ++ ++
Alchýmia (Majster) - Schopnosť namiešať elixíry úrovne Majstra.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Alchýmia (Alchymista) - Schopnosť namiešať elixíry úrovne Alchymistu.
Fyzická Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Fyzickým útokom(údery, bodnutia, ...)
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Fyzického Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Fyzickej Odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
- Fyzická Odolnosť - Skilly:
- +
Nekontrolované Ovládanie(Fyzická Odolnosť) - Samovoľne sa aktivujúca odolnosť (aj voči prospešným účinkom).
++ ++ ++ ++ ++
Kontrolované Ovládanie(Fyzická Odolnosť) - Možnosť „zapnúť/vypnúť“ fyzickú odolnosť.
Magická Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Magickým útokom(kliatby, prospešné i neprospešné kúzla).
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Magického Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Magickej odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
- Magická:
- +
Nekontrolované Ovládanie(Magická Odolnosť) - Samovoľne sa aktivujúca odolnosť (aj voči prospešným účinkom).
++ ++ ++ ++ ++
Kontrolované Ovládanie(Magická Odolnosť) - Možnosť „zapnúť/vypnúť“ magickú odolnosť.
Elementárna Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Elementárnym útokom(oheň, voda, ...)
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Elemntárneho Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Elementárnej Odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
- Elementárna Odolnosť - Skilly:
- +
Nekontrolované Ovládanie(Elementárna Odolnosť) - Samovoľne sa aktivujúca odolnosť (aj voči prospešným účinkom).
++ ++ ++ ++ ++
Kontrolované Ovládanie(Elementárna Odolnosť) - Možnosť „zapnúť/vypnúť“ elementárnu odolnosť.
Odolnosť Voči: XXX
Odolnosť postavy Voči nejakému vplyvu (jedy, choroby, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Slabosť Voči: XXX
Slabosť postavy Voči nejakému vplyvu (Svetlo, Tma, Striebro, Elektrina, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Regenerácia
Určuje odlišnosť tohto Atribútu od priemernej ľudskej bytosti.
- Regenerácia - Skilly:
- +
Rýchle Hojenie - Schopnosť okamžite sa zotaviť z povrchového zranenia (škrabance, modriny).
++ ++ ++
Regenerácia - Schopnosť okamžite sa zotaviť z ľahkého zranenia (rezné rany, slabé popáleniny, slabé omrzliny).
++ ++ ++ ++ ++
Dorastanie Končatín - Schopnosť okamžite sa zotaviť z amputácie končatiny.
Replikácia
Schopnosť na krátky čas vytvoriť svoju Repliku/y.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Zvieracia Podoba (XXX)
Schopnosť postavy zmeniť sa na zviera (Drak, Fénix, Orol, Vlk, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Materiálna Transformácia (XXX)
Schopnosť zmeniť sa na predmet (Meč, Štít, Pohár, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Zmenšenie
Schopnosť postavy zmenšiť svoje telo.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Iluminácia
Schopnosť svetielkovať.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Neviditeľnosť
Schopnosť zneviditeľniť svoje fyzické telo. Takto skrytých ľudí je možno odhaliť za pomoci niektorých Atribútov a Skillov (Elfský Skill, Echolokácia, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Teleportácia
Schopnosť premiestniť sa z jedného miesta na druhé v zlomku sekundy (miesta nemôžu byť vzdialené od seba viac ako míľu).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Levitácia
Schopnosť meniť svoju telesnú hmotnosť.
- Levitácia - Skilly:
- +
Ľahkosť Pierka - Schopnosť znížiť svoju hmotnosť na hmotnosť pierka.
++ +
Levitácia - Schopnosť odľahčiť sa na hmotnosť nižšiu než vzduch a tak začať levitovať.
++ ++ ++ ++ ++
Ťažké Kosti - Schopnosť zdvojnásobiť svoju hmotnosť.
Lietanie
Postave dáva schopnosť Lietať.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Moreplavectvo
Schopnosť riadiť loď na otvorenom vodnom priestranstve a taktiež ju navigovať naspäť k pevnine.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Dýchanie pod Vodou
Postava s týmto Atribútom je schopná Dýchať pod Vodu.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Echolokácia
Postava s týmto Atribútom dokáźe lokalizovať predmety na základe vydávania zvukových vĺn, ktoré sa od neho odrážajú.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Dracaverština
Postavy schopné komunikovať vo Viperštine rozumejú tajnému jazyku Drakov a Poldrakov.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)[/color]
Naposledy upravil Skylar dňa Ut február 04, 2014 8:50 pm, celkom upravené 2 krát.
Magické Atribúty a Skilly
Magické Atribúty/ Skilly
Mágia
Určuje schopnosť postavy používať Mágiu (Kúzla a Čary).
Čím vyššia úroveň, tým silnejšie a rozsiahlejšie kúzla môže postava používať.
Na ich prevedenie potrebujete použiť Vašu Knihu Tieňov odkiaľ kúzlo „prečítate“ a Berlu/Paličku z ktorej zošlete kúzlo.
Môžete používať iba tie kúzla, ktoré máte zapísané vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Kanatanomantia
Schopnosť na hudobných nástrojoch zahrať magické melódie.
Môžete zahrať iba tie melódie, ktoré máte zapísané vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Vyvolávanie
Schopnosť vyvolávať/pričarovať spektrálne zvieratá.
Na ich vyvolanie potrebujete použiť Vašu Knihu Tieňov odkiaľ kúzlo „prečítate“.
Zoznam zvierat ktoré sa môžete naučiť vyvolať nájdete -->TU<--.
Môžete vyvolať iba tie zvieratá, na ktoré máte vyvolávacie kúzlo vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Dackjaku Arcana
Schopnosť priviesť do fyzického sveta bytosti uväznené v Deckjaku Kartách.
Astrálna Projekcia
Schopnosť zhmotniť svoje Astrálne telo.
Aurová Projekcia
Schopnosť zo svojej Aury vytvoriť zviera v nadľudskej veľkosti a povolať ho do boja.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Pôvab
Postava s týmto Atribútom je príťažlivejšia pre ostatné postavy.
Telepatia
Postava s touto schopnosťou je schopná čítať myšlienky iných (s vyššou úrovňou tejto schopnosti prichádza možnosť prezerať si spomienky iných, vsugerovať im myšlienky, ...).
Telekinéza
Postave dodáva schopnosť pohybovať s predmetmi na diaľku bez dotyku.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (manipuluje s predmetmi na vyššiu vzdialenosť, alebo dokáže manipulovať s väčšími predmetmi).
Vitakinéza
Schopnosť liečiť bytosti.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (lieči ťažšie zranenia, lieči viac bytostí naraz, lieči na väčšiu vzdialenosť, ...).
Chlorokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať a tvoriť rastliny.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším počtom rastlín naraz, dokáže vytvárať vzácne byliny, ... ).
Mágia
Určuje schopnosť postavy používať Mágiu (Kúzla a Čary).
Čím vyššia úroveň, tým silnejšie a rozsiahlejšie kúzla môže postava používať.
Na ich prevedenie potrebujete použiť Vašu Knihu Tieňov odkiaľ kúzlo „prečítate“ a Berlu/Paličku z ktorej zošlete kúzlo.
Môžete používať iba tie kúzla, ktoré máte zapísané vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
- Mágia - Skilly:
- +
Mágia (Nováčik) - Schopnosť používať kúzla úrovne Nováčika.
++ ++
Mágia (Učeň) - Schopnosť používať kúzla úrovne Učňa.
++ ++ +
Mágia (Adept) - Schopnosť používať kúzla úrovne Adepta.
++ ++ ++ ++
Mágia (Expert) - Schopnosť používať kúzla úrovne Experta.
++ ++ ++ ++ ++
Mágia (Majster) - Schopnosť používať kúzla úrovne Majstra.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Mágia (Mág) - Schopnosť používať kúzla úrovne Mága.
Kanatanomantia
Schopnosť na hudobných nástrojoch zahrať magické melódie.
Môžete zahrať iba tie melódie, ktoré máte zapísané vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
- Kanatanomantia - Skilly:
- +
Melódia - Obyčajná melódia nemá žiaden magický efekt.
Vyvolávanie
Schopnosť vyvolávať/pričarovať spektrálne zvieratá.
Na ich vyvolanie potrebujete použiť Vašu Knihu Tieňov odkiaľ kúzlo „prečítate“.
Zoznam zvierat ktoré sa môžete naučiť vyvolať nájdete -->TU<--.
Môžete vyvolať iba tie zvieratá, na ktoré máte vyvolávacie kúzlo vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
- Vyvolávanie - Skilly:
- +
Vyvolávanie (1) - Schopnosť vyvolať spektrálne zviera na 5 minút.
++ +
Vyvolávanie (2) - Schopnosť vyvolať spektrálne zviera na 15 minút.
++ ++ +
Vyvolávanie (3) - Schopnosť vyvolať spektrálne zviera na 30 minút.
++ ++ ++ +
Vyvolávanie (4) - Schopnosť vyvolať spektrálne zviera na 2 hodiny.
++ ++ ++ ++ ++
Vyvolávanie (5) - Schopnosť vyvolať spektrálne zviera na 5 hodín.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Viacnásobné Vyvolávanie - Schopnosť vyvolať tri rovnaké bytosti naraz.
Dackjaku Arcana
Schopnosť priviesť do fyzického sveta bytosti uväznené v Deckjaku Kartách.
- Dackjaku Arcana - Skilly:
- +
Arcana(1) - Schopnosť aktivovať bledomodré karty.
++ ++
Arcana(2) - Schopnosť aktivovať tmavomodré karty.
++ ++ ++
Arcana(3) - Schopnosť aktivovať zelené karty.
++ ++ ++ ++ ++
Arcana(4) - Schopnosť aktivovať oranžové karty.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Arcana(5) - Schopnosť aktivovať červené karty.
Astrálna Projekcia
Schopnosť zhmotniť svoje Astrálne telo.
- Astrálna Projekcia - Skilly:
- +
Astrálna Projekcia(1) - Schopnosť na jednom mieste „zaspať“ a na inom mieste zhmotniť svoje astrálne telo.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Astrálna Projekcia(2) - Schopnosť zhmotniť svoje astrálne telo aj bez predošlého „zaspania“.
Aurová Projekcia
Schopnosť zo svojej Aury vytvoriť zviera v nadľudskej veľkosti a povolať ho do boja.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Pôvab
Postava s týmto Atribútom je príťažlivejšia pre ostatné postavy.
- Pôvab - Skilly:
- ++
Šarm(1) - Schopnosť očariť opačné pohlavie a tým si na krátky čas získať ich „lásku“.
++ ++ ++
Šarm(2) - Schopnosť očariť rovnaké pohlavie a tým si na krátky čas získať ich „lásku“.
++ ++ ++ ++ ++
Pieseň Ovládania - Schopnosť zaspievať pieseň, ktorou je možné ovládať inú bytosť.
Telepatia
Postava s touto schopnosťou je schopná čítať myšlienky iných (s vyššou úrovňou tejto schopnosti prichádza možnosť prezerať si spomienky iných, vsugerovať im myšlienky, ...).
- Telepatia - Skilly:
- +
Čítanie Myšlienok - Schopnosť čítať myšlienky iných bytostí.
++ ++
Čítanie Spomienok - Schopnosť čítať spomienky iných bytostí.
++ ++ ++ ++ ++
Vkladanie Myšlienok - Schopnosť vložiť inej bytosti myšlienku či spomienku (ktorú tá bytosť nikdy nezažila) do jej vedomia.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Tvorenie Preludov - Schopnosť vyvolať u nepriateľa preludy.
Telekinéza
Postave dodáva schopnosť pohybovať s predmetmi na diaľku bez dotyku.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (manipuluje s predmetmi na vyššiu vzdialenosť, alebo dokáže manipulovať s väčšími predmetmi).
- Telekinéza - Skilly:
- +
Zodvihnutie(1) - Schopnosť zdvihnúť ľahké predmety pomocou mysle.
++ ++
Stlačenie(1) - Schopnosť ľubovoľne pohybovať ľahkými predmetmi pomocou mysle.
++ ++ ++
Zodvihnutie(2) - Schopnosť zodvihnúť predmety rovnako vážiace ako telekinetik.
++ ++ ++ ++
Stlačenie(2) - Schopnosť ľubovoľne pohybovať predmetmi rovnako vážiacimi ako telekinetik.
++ ++ ++ ++ ++
Telekinetický Štít - Schopnosť vytvoriť telekinetický štít, ktorý chráni pred fyzickými a elementárnymi útokmi.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Roztrhnutie - Schopnosť nepriateľa pomocou telekinézy roztrhnúť na dve časti.
Vitakinéza
Schopnosť liečiť bytosti.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (lieči ťažšie zranenia, lieči viac bytostí naraz, lieči na väčšiu vzdialenosť, ...).
- Vitakinéza - Skilly:
- +
Rýchle Liečenie - Schopnosť okamžite niekoho vyliečiť z povrchového zranenia (škrabance, modriny).
++ ++ ++
Liečenie Ľahkých Zranení - Schopnosť okamžite niekoho vyliečiť z ľahkého zranenia (rezné rany, slabé popáleniny, slabé omrzliny).
++ ++ ++ ++ ++
Detoxikácia - Schopnosť niekoho vyliečiť z otravy spôsobenej jedom (hocijakým).
++ ++ ++ ++ ++
Liečenie Amputácií - Schopnosť okamžite niekoho vyliečiť z amputácie končatiny.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Oživenie - Schopnosť oživiť bytosť, ktorá zomrela maximálne pred 3 hodinami.
Chlorokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať a tvoriť rastliny.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším počtom rastlín naraz, dokáže vytvárať vzácne byliny, ... ).
- Chlorokinéza - Skilly:
- +
Rozkvet - Schopnosť nechať rozkvitnúť nerozkvitnuté kvety a ich prenikavou vôňou omámiť oponenta.
++ +
Rozprestieranie Zelene - Okolo chlorokinetika sa začne rozprestierať zeleň (tráva, kvety, stromy).
++ ++ ++
Magické Spóry - Schopnosť omámiť oponenta spórami, ktoré chlorokinetik produkuje so svojich vlasov, chlpov, srsti, ...
++ ++ ++ ++
Zúrivá Rastlina - Oponenta napadne čudná ostnatá rastlina, ktorá ho môže spútať a spôsobiť ťažké rezné a bodné poranenia a taktiež silnú otravu (túto rastlinu môže chlorokinetik ovládať mysľou).
++ ++ ++ ++ ++
Pýcha Prírody - Schopnosť nechať vedľa chlorokinetika vyrásť nejakú vzácnu bylinu, alebo strom (resp. schopnosť nechať vyrásť akúkoľvek rastlinu).
++ ++ ++ ++ ++ ++
Rastlinný Klon - Schopnosť vytvoriť z rastlín (prevažne viničov) svoj “rastlinný klon“, ktorý je tvarovaný do fyzickej podoby chlorokinetika a nesie jeho Fyzické Atribúty (Narábanie so Zbraňami, Fyzickú Odolnosť, ...) no nenesie Magické (Mágia, Pôvab, ...) a Elementárne (Hydrokinéza, Umbrakinéza, ...) a tiež nenesie Skilly Rasy/Povolania.
Elementárne Atribúty a Skilly
Elementárne Atribúty/Skilly
Elementárna Transformácia
Postave dáva schopnosť zmeniť svoju štruktúru na štruktúru živlu (Vody, Ohňa, Vzduchu, Zeme no i Ľadu, Blesku...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Termokinéza
Postave dáva schopnosť manipulovať s teplotou.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (Dokáže meniť teplotu na diaľku alebo ovplyvňovať teplotu väčšej oblasti).
Pyrokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s ohňom a tvoriť ho.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s ohňom na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo ohňa, meniť farbu plameňa a teplotu plameňa).
Hydrokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s vodou a tvoriť ju.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s vodou na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo vody).
Aerokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať so vzduchom a tvoriť ho.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším množstvom vzduchu, tvoriť ho, absorbovať ho).
Terrakinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať so zemou a jej aspektami a vytvárať ich.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším množstvom zeme, piesku,... meniť je tvar a štruktúru).
Cryokinéza
Postave dodáva schopnosť tvoriť ľad alebo ním manipulovať.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s ľadom na väčšiu vzdialenosť alebo ho vo väčšej vzdialenosti vytvoriť).
Electrokinéza
Postave dodáva schopnosť tvoriť elektrinu alebo ňou manipulovať.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže vytvárať silnejší prúd elektriny, na dlhšie vzdialenosti, absorbovať ju,...).
Umbrakinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s tmou a tvoriť ju.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s tmou na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo tmy, absorbovať tmu, pretvárať ju...).
Elementárna Transformácia
Postave dáva schopnosť zmeniť svoju štruktúru na štruktúru živlu (Vody, Ohňa, Vzduchu, Zeme no i Ľadu, Blesku...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)
Termokinéza
Postave dáva schopnosť manipulovať s teplotou.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (Dokáže meniť teplotu na diaľku alebo ovplyvňovať teplotu väčšej oblasti).
- Termokinéza - Skilly:
- +
Bod Varu - Schopnosť nechať veci sa „uvariť“.
+
Bod Mrazu - Schopnosť veci „ochladiť“.
++ ++ ++ ++ ++
Tepelná Vlna - Schopnosť „uvariť“ veci v rádiuse (okruhu) 50 metrov.
++ ++ ++ ++ ++
Mrazivá Vlna - Schopnosť „ochladiť“ veci v rádiuse 50 metrov.
Pyrokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s ohňom a tvoriť ho.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s ohňom na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo ohňa, meniť farbu plameňa a teplotu plameňa).
- Pyrokinéza - Skilly:
- +
Plameň - Schopnosť vytvoriť myšlienkou plameň, ktorý je schopný podpáliť suché predmety (drevo, oblečenie, alebo aj alkohol).
++
Ohnivé Jazyky - Schopnosť vytvoriť prúd ohňa, ktorý do nepriateľa narazí pod veľkým tlakom a navyše ho zapáli.
++ ++
Ohnivá Guľa - Schopnosť vytvoriť ohnivú guľu, ktorá do nepriateľa narazí ohromnou silou pod veľkým tlakom a zapáli ho.
++ ++ ++ +
Ohnivý Vír(1) - Schopnosť vyvolať vír z ohňa točiaci sa okolo pyrokinetika.
++ ++ ++ ++ +
Pekelný Tanec - Schopnosť umelo tancom vyvolať ohnivý dážď.
++ ++ ++ ++ ++
Samovznietenie - Schopnosť nepriateľa nechať vzbĺknuť neuhasiteľnými plameňmi z jeho vnútra.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Ohnivý Vír(2) - Schopnosť vyvolať vír z ohňa vzdialený od vyvolávajúceho pyrokinetika maximálne 50 metrov.
Hydrokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s vodou a tvoriť ju.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s vodou na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo vody).
- Hydrokinéza - Skilly:
- +
Prúd Bublín - Schopnosť vytvoriť myšlienkou prúd bublín, ktoré nepriateľa pri kontakte z jeho očami na chvíľku oslepia.
++
Dažďový Tanec - Schopnosť tancom umelo vyvolať dážď.
++ ++
Prúd Vody - Schopnosť vytvoriť prúd vody, ktorý do nepriateľa narazí ohromnou silou pod veľkým tlakom.
++ ++ ++ +
Vodný Vír(1) - Schopnosť vyvolať vír z vody točiaci sa okolo hydrokinetika (aj v prostredí kde voda „nie je“/vzduch, lúky, vnútra budov, ...).
++ ++ ++ ++ ++
Utopenie - Schopnosť nepriateľa utopiť vodou ktorá sa nachádza v jeho vlastnom tele (mimo vonkajšieho vodného prostredia).
++ ++ ++ ++ ++ ++
Vodný Vír(2) - Schopnosť vyvolať vír z vody vzdialený od vyvolávajúceho hydrokinetika maximálne 50 metrov (aj v prostredí kde voda „nie je“/vzduch, lúky, vnútra budov, ...).
Aerokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať so vzduchom a tvoriť ho.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším množstvom vzduchu, tvoriť ho, absorbovať ho).
- Aerokinéza - Skilly:
- +
Vánok - Schopnosť vytvoriť myšlienkou vánok.
++ +
Prúd Vzduchu - Schopnosť vytvoriť prúd vzduchu, ktorý do nepriateľa narazí pod veľkým tlakom.
++ ++
Vzdušný Vír - Schopnosť vyvolať pod nepriateľom vzdušný vír, ktorý ho na malú chvíľku zodvihne do vzduchu a vy máte možnosť na takto oslabeného nepriateľa z diaľky zaútočiť.
++ ++ ++ +
Tornádo(1) - Schopnosť vyvolať tornádo točiace sa okolo aerokinetika.
++ ++ ++ ++ +
Búrka - Schopnosť umelo vyvolať veľmi silnú búrku.
++ ++ ++ ++ ++
Tornádo(2) - Schopnosť vyvolať tornádo vzdialené od vyvolávajúceho aerokinetika maximálne 50 metrov.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Zadusenie - Schopnosť „ukradnúť“ kyslík okolo nepriateľa čo vedie k jeho zaduseniu.
Terrakinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať so zemou a jej aspektami a vytvárať ich.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším množstvom zeme, piesku,... meniť je tvar a štruktúru).
- Terrakinéza - Skilly:
- +
Sila Zeme - Schopnosť zasiahnuť nepriateľa nejakým zemným prvkom (kameň, piesok, magma, ...).
++ +
Kamenná Zbraň - Schopnosť v ruke si vytvoriť ľubovoľnú zbraň z Kameňa (okrem luku, kuše a biča).
++ ++
Tlaková Vlna - Schopnosť vyvolať podzemnú tlakovú vlnu, ktorá zrazí všetko k zemi čo nelevituje alebo nelieta.
++ ++ ++
Kamenné Brnenie - Schopnosť okolo tela si vytvoriť brnenie z Kameňa.
++ ++ ++ ++ ++
Kamenná Búrka - Schopnosť vyvolať búrku pri ktorej padajú kusy kameňa.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Kamenná Bariéra - Schopnosť vytvoriť pevnú kamennú stenu.
Cryokinéza
Postave dodáva schopnosť tvoriť ľad alebo ním manipulovať.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s ľadom na väčšiu vzdialenosť alebo ho vo väčšej vzdialenosti vytvoriť).
- Cryokinéza - Skilly:
- +
Zmrazenie(1) - Schopnosť zmraziť veci dotykom.
++ +
Ľadová Zbraň - Schopnosť v ruke si vytvoriť ľubovoľnú zbraň z ľadu (okrem luku, kuše a biča).
++ ++
Zmrazenie(2) - Schopnosť zmraziť veci na diaľku.
++ ++ ++
Ľadové Brnenie - Schopnosť okolo tela si vytvoriť brnenie z ľadu.
++ ++ ++ ++ ++
Ľadová Búrka - Schopnosť vyvolať búrku pri ktorej padajú obrovské kusy ľadu.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Ľadová Bariéra - Schopnosť vytvoriť pevnú ľadovú stenu.
Electrokinéza
Postave dodáva schopnosť tvoriť elektrinu alebo ňou manipulovať.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže vytvárať silnejší prúd elektriny, na dlhšie vzdialenosti, absorbovať ju,...).
- Electrokinéza - Skilly:
- +
Iskra - Schopnosť vytvoriť iskru, ktorá môže nepriateľa omráčiť alebo paralyzovať.
++ +
Prúd Elektriny - Schopnosť si nechať z rúk vyšľahnúť blesky.
++ ++
Elektrické Brnenie - Schopnosť nechať okolo seba lietať iskry, ktoré pri dotyku nepriateľa ochromia alebo paralyzujú.
++ ++ ++ +
Blesk - Schopnosť nechať na nepriateľa spadnúť blesk.
++ ++ ++ ++ ++
Guľový Blesk - Schopnosť nepriateľa zasiahnuť guľovým bleskom.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Elektrická Explózia - Schopnosť vyvolať elektrickú explóziu v rádiuse 50 metrov.
Umbrakinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s tmou a tvoriť ju.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s tmou na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo tmy, absorbovať tmu, pretvárať ju...).
- Umbrakinéza - Skilly:
- +
Tieňová Hra - Schopnosť manipulovať a tvoriť tiene
++ +
Tieňové Priplíženie - Schopnosť skryť sa vo svojom tieni a ako tieň sa pohybovať po okolí (takýto pohyb je veľmi vyčerpávajúci).
++ ++ +
Temná Zbraň - Schopnosť v ruke si vytvoriť ľubovoľnú zbraň zhmotnením čistej temnoty.
++ ++ ++ +
Temné Brnenie - Schopnosť okolo tela si vytvoriť brnenie z temnoty.
++ ++ ++ ++ ++
Tieňová Zámka - Schopnosť „zamknúť“ niekoho tieň na jedom mieste a tým danej osobe znemožniť akýkoľvek pohyb.
++ ++ ++ ++ ++ ++
Tieňová Bariéra - Schopnosť vytvoriť tieňovú stenu, ktorá dokáže na krátku chvíľu odrážať akékoľvek útoky (Fyzické, Elementárne aj Magické).
Skilly Rás
Skilly Rás
Dracaver (Polodrak):
Dračí Dych
Elementárny útok, zložený zo všetkých prírodných živlov a ich prvkov (oheň, voda, vzduch, zem, ...) ľad, elektrina, svetlo, ...). Na oponenta môže mať rôzny vplyv (spáliť, zmariť, paralyzovať, oslepiť, ...) no tento prídavný efekt je zriedkavý -> čím vyšší stupeň Zručnosti tým väčšia pravdepodobnosť na udelenie tohto efektu (každé jedno + udáva 10% čiže pri Zručnosti + je pravdepodobnosť 10% no pri Zručnosti 10+ je 100%).
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
Dračí Lúč (potrebná Zručnosť 12+)
V ľudskej forme z dlaní, v Dračej forme z úst vyšľahne Dracaverovi žiarivý Lúč ohromnou rýchlosťou, s neuveriteľnou silou a pod obrovským tlakom, ktorý zrovná so zemou všetko čím prejde. A každého koho zasiahne rozpráši na popol. Má dostrel až tri míle a je nesmierne presný. Je neblokovateľným útokom.
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
Armaer (Anjel):
Anjelsky Plač
Slzy Anjela vyvolajú v oponentovi/protivníkovi ľútosť (Anjel potom môže ľahko ujsť alebo na takto oslabeného oponenta zaútočiť).
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Anjelsky Šíp (potrebná Zručnosť 12+)
Anjel so všetkej svojej vlastnej energie vytvorí Šíp, ktorý môže použiť ako akýkoľvek iný Šíp. No tento Šíp nesie nesmiernu silu a je možné ním prestreliť čokoľvek a kohokoľvek, je to neblokovateľný útok. A ak Anjel nemá po ruke strelnú zbraň taktiež si dokáže vytvoriť zo svojej energie Anjelsky Luk. Po vystrelení Anjelského Šípu Anjel zamdlie.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.
Dearmaer (Padlý (Temný) Anjel):
Pomsta
Čím viac je Padlý Anjel zranený, tým silnejší je jeho nasledujúci útok (Magický alebo Fyzický). Tento Skill je možné v boji použiť len raz za 3 hodiny.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Anjelsky Šíp (potrebná Zručnosť 12+)
Padlý Anjel so všetkej svojej vlastnej energie vytvorí Šíp, ktorý môže použiť ako akýkoľvek iný Šíp. No tento Šíp nesie nesmiernu silu a je možné ním prestreliť čokoľvek a kohokoľvek, je to neblokovateľný útok. A ak Padlý Anjel nemá po ruke strelnú zbraň taktiež si dokáže vytvoriť zo svojej energie Anjelsky Luk. Po vystrelení Anjelského Šípu Padlý Anjel zamdlie.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.
Eluon (Elf (Temný, Slnečný, Lesný, ...):
Hlas Prírody
Schopnosť načúvať „Hlasu Prírody“ (všetkému živému v nej či rastlinám, či živočíchom) a podľa neho zistiť ako je Elf vzdialený od oponenta (prípadne si takto o ňom zistiť aj nejaké základné informácie (výška, váha prípadne počet oponentov) -> toto Elf dokáže so Zručnosťou 6+).
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Splynutie s Prírodou (potrebná Zručnosť 12+)
Elf Splynie s okolitou Prírodou čím sa stane neviditeľný pre ostatných a taktiež sa stane absolútne nevystopovatelný (Elfa nemožno lokalizovať žiadnym Skillom).
No takéto „skrývanie sa“ je energeticky veľmi náročné a tak po hodine takéhoto sa skrývania musí Elf prestať s používaním tohto Skillu lebo inak zamdlie, a teda automaticky prestane tento Skill používať.
Wurmaer (Vlkolak):
Vitie Vlkolaka
Vlkolačie Zavíjanie v iných rasách vyvoláva veľký strach a ten im znemožňuje pohyb. U iných Vlkolakov vzbudzuje rešpekt.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Besné Uhryznutie (potrebná Zručnosť 12+)
Vlkolak Uhryzne oponenta do krku, čím ho buď okamžite zabije, alebo ho zmení na Vlkolaka (no i tak sa bude musieť oponent zo zranenia zotaviť čo trvá veľmi dlho a taktiež je možné že počas uzdravovania zomrie na následky infekcie).
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Homluon (Kentaur):
Udupanie
Kentaur sa postaví na svoje zadné nohy a prednými dupne na oponenta čím ho môže omráčiť, zlomiť kosti, prípadne zabiť (pri Zručnosti 10+ je pravdepodobnosť na zabite asi 25%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.
Divoký Beh (potrebná Zručnosť 12+)
Kentaur sa dá na Divoký Beh, pričom naberie obrovskú rýchlosť, jeho telo začne žiariť. Všetko do čoho vrazí skončí pod jeho kopytami, takmer vždy mŕtve. Dokonca aj tráva, zem, ... po ktorej Kentaur prebehol sa vyparí v nič a zostanú v nej iba hlboké stopy, ktoré sú na dotyk horúce ešte pár minút potom čo tadiaľ Kentaur prebehol.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Velmaer (Upír):
Upírie Uhryznutie
Upír pri Uhryznutí z oponenta vysaje krv čím si môže vyliečiť ľahšie zranenia (škrabance, modriny).
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok
Upírsky Jed (potrebná Zručnosť 12+)
Upír Uhryzne oponenta do krku, a kým mu vysáva krv vypúšťa do rany Upírsky Jed, čím ho buď okamžite zabije, alebo ho zmení na Upíra (no i tak sa bude musieť oponent zo zranenia zotaviť čo trvá veľmi dlho a taktiež je možné že počas uzdravovania zomrie na následky infekcie).
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Bavluon (Víla):
Magický Prach
Víla popráši oponenta svojim Magickým Prachom, ktorý ho otrávi a paralyzuje zároveň, taktiež ho môže uspať, alebo dezorientovať a zmiasť.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Sila Kvetu (potrebná Zručnosť 12+)
Víle z dlane vylezie malý kvetný púčik, ktorý okamžite rozkvitne a začne vysávať energiu so všetkého na okolí (slnko, iné osoby a aj so samotnej Víly) a vzápätí vystrelí so seba lúč s ohromnou silou a taktiež pod veľkým tlakom, ktorý dokáže vypáliť dieru do čohokoľvek.
Klasifikuje sa ako Magický a Elementárny Útok.
Harmaer (Človek):
Zúrivosť
Nazúrený Človek zvýši svoju silu Fyzických Útokov päťnásobne no presnosť jeho útokov klesne o polovicu ako aj jeho schopnosť brániť sa. Počas Zúrivosti človek nemôže používať Mágiu. Tento Skill môže Človek použiť iba uprostred boja.
Ľudské Sústredenie (potrebná Zručnosť 12+)
Človek sa na pár minút Sústredí na svoj cieľ a nasledovným Útokom ho zabije. Pokiaľ je Človek Sústredený, tak nevníma nič iné okrem svojho cieľa a tak sa stáva veľmi ľahkou korisťou. Taktiež ak má jeho cieľ Fyzickú/Elementárnu/Magickú odolnosť 10+ a viac, nebude usmrtený a ani nijako zranený.
Podľa použitého Útoku sa klasifikuje ako Fyzický, Elementárny alebo Magický Útok
/ak má cieľ Magickú Odolnosť 10+ no Fyzickú Odolnosť nemá vôbec a Človek na tento cieľ použije Fyzický Útok tak tento cieľ zabije! Inými slovami Magická Odolnosť cieľa blokuje iba Magické Útoky nie Fyzické a ani Elementárne a podobne/
Deamaer (Démon):
Pekelný Zvrat
Akýkoľvek oponentov útok smerovaný na Démona použití tohto Skillu mu zapríčiní rovnaké zranenie ako Démonovi, ktorý tento Skill použil. Tento Skill je možné použiť v boji iba raz za 3 hodiny a tento efekt trvá iba po dobu jedného oponentovho útoku.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok
Pekelná Brána (potrebná Zručnosť 12+)
Démon otvorí Bránu do Pekla, kam vtiahne svojho (ne)priateľa, kde sú Atribúty niektorých Rás oslabené a iných posilnené.
Oslabené Rasy (každý Atribút sa správa ako by mal o -- -- -- menej) :
Anjel, Elf (Temný, Slnečný, Lesný, ...), Kentaur, Víla, Človek, Morská Panna, Treant
Posilnené Rasy (každý Atribút sa správa ako by mal o ++ ++ ++ viac) :
Démon, Padlý (Temný) Anjel, Vlkolak, Upír, Minotaur, Naga
Smemaer (Trpaslík):
Baranidlo
Trpaslík sa rozbehne a hlavou vrazí do oponenta, čím mu môže zlomiť kosti (pri Zručnosti 10 je pravdepodobnosť na zlomenie kostí 100%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok
Roztočenie (potrebná Zručnosť 12+)
Trpaslík sa schúli do klbka a začne sa gúľať. Vďaka svojej pevnej koži a rýchlosti ktorou sa gúľa, je takmer nemožné ho akokoľvek zraniť. Taktiež pri náraze do niekoho spôsobí zranenie veľkého rozsahu (zlomeniny, tržné rany, dokonca amputácie končatín). Taktiež takto dokáže zničiť masívne prekážky.
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.
Dugmaer (Ghnol):
Ghnolie Brechanie
Ghnolie Brechanie v iných rasách vyvoláva veľký strach a ten im znemožňuje pohyb. U iných Ghnolov vzbudzuje rešpekt a agresiu.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Dohryzenie (potrebná Zručnosť 12+)
Ghnol svojou silnou čeľusťou opakovane Hryzie oponenta a najmä do miest veľkých žíl. Oponent následne rýchlo zomiera na vykrvácanie.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Fipmaer (Morská Panna):
Plesknutie Chvostom
Morská Panna oponenta týmto Skillom omráči (pri Zručnosti 10+ je 10% šanca že oponenta zabije).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.
Serenáda Bolesti (potrebná Zručnosť 12+)
Morská Panna zaspieva Serenádu Bolesti, ktorú keď niekto začuje vyvolá u neho najprv pocit radosti no potom začne mať rôzne chorobné príznaky (bolesti hlavy, zvracanie, bolesti brucha, bolesti svalov, pocit úzkosti a bezmocnosti, celková únava) a potom začne krvácať z uší a očí. Malé deti a slabší jedinci po chvíli umierajú.
Klasifikuje sa ako Magický Útok
Covran (Minotaur):
Krvavé Rohy
Minotaur skloní hlavu a rozbehne sa k oponentovi. Pri zásahu oponenta prebodne oboma rohmi čím ho zabije. No tento útok má veľmi malú presnosť (pri Zručnosti 10+ je šanca na zásah 50%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Bojové Šialenstvo (potrebná Zručnosť 12+)
Minotaur sa plne sústredí na boj. Jeho útoky sú mocnejšie a presnejšie, svaly na jeho tele sa vzopnú pričom mu dodávajú dokonalú Fyzickú a Elementárnu ochranu. Taktiež sa v takomto stave nie je možné, akokoľvek útočiť na myseľ Minotaura. Taktiež sa Minotaurovi v takomto stave naježí srsť, ktorá sa zmení ako keby na bodce, ktoré pri kontakte s oponentom spôsobujú zranenia.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok (iba popichanie na srsti Minotaura).
Mesmaer (Synthet):
Chladná Hlava
Skilly pôsobiace na myseľ Syntheta nemajú žiaden vplyv(vyvolanie bolesti, strachu, ...). Taktiež Absolútna Odolnosť voči Telepatii a Pôvabu.
Synthetský Výboj (potrebná Zručnosť 12+)
Synthetský Kryštál v tele Syntheta vytvorí ohromne silný elektricko-magický výboj, ktorý sa šíry všetkými smermi od Syntheta do vzdialenosti 50 metrov. Tento Výboj je fatálny pre všetko živé čo zasiahne. Po tomto Výboji Synthet zamdlie od vyčerpania.
Klasifikuje sa ako Magický a Elementárny Útok.
Tersmav (Treant):
Bodavé Listy
Treant so svojej koruny „vypustí“ listy ostré ako britvy, ktoré oponentovi spôsobia početné rezné a bodné zranenia a navyše ho otrávia.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.
Rozdrvenie (potrebná Zručnosť 12+)
Treant svojimi masívnymi končatinami rozdrví svojho oponenta.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Snamer (Naga):
Čarovný Jed
Naga svojim uhryznutím vpraví Jed do svojho oponenta, ktorého potom dokáže mysľou ovládať. Navyše Jed prúdiaci v žilách tohto oponenta pomaly zabíja. Smrť sa dostaví do troch hodín. Iné Nagy sú voči tomuto Jedu imúnne.
Klasifikuje sa ako Magický a Fyzický Útok.
Magický Pohľad (potrebná Zručnosť 12+)
Naga dokáže svojim priamym pohľadom do očí svojho oponenta zmeniť na kameň.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Galmaer (Faun):
Fauní Tanec
Faun dokáže svojim tancom zmiasť nepriateľa, na ktorého môže následne zaútočiť, alebo využiť tento moment k úniku.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Krvavé Kopyto (potrebná Zručnosť 12+)
Faun vyskočí do vzduchu, do výšky oponentovej hlavy, a svojim kopytom mu prerazí lebku.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Conmaer (Elementál):
Elementárna Sila
Ak sa v okolí Elementála nachádza jeho základný Element, tak sa jeho rany hoja rýchlejšie a jeho útoky sú presnejšie a silnejšie.
Elementárna Implózia (potrebná Zručnosť 12+)
Telo Elementála najskôr exploduje a potom sa explózia vráti späť (ako keď sa nafúkne a vzápätí vyfúkne balón). Tento Skill má nesmierne devastačné a smrteľné účinky na všetko v rozsahu 75 metrov. Elementál po svojej Implózii upadá do bezvedomia a niekedy aj zomiera.
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
- Základné Informácie:
- Každá Rasa má určité Skilly, ktoré iné rasy nemajú a tým sa dotvára (väčšinou) bojový charakter Vašej postavy.
Na používanie týchto Skillov nepotrebujete žiaden Atribút, proste ich máte „ako keby od narodenia“.
Ale Skilly Rás sú ovplyvnené Zručnosťou
Keďže tieto Skilly nespadajú pod žiaden Atribút sú kvôli Atribútom: Magická Odolnosť a Fyzická Odolnosť a Elementárna Odolnosť rozdelené buď na Magické, Elementárne, alebo Fyzické Útoky (resp. ak nemajú útočný charakter tak sa neklasifikujú). Zručnosť udáva stupeň „sily“ Skillov Rás takže, ak je Magická/Elementárna/Fyzická Odolnosť Vášho oponenta vyššia, alebo rovnaká ako vaša Zručnosť, tak Váš Skill na daného oponenta nebude mať žiaden účinok. Ak je klasifikovaný ako aj Magický aj Fyzický útok berie sa do úvahy Odolnosť vyššieho stupňa napr ak Máte Fyzickú Odolnosť +5 ale Magickú +8 a oponent má Zručnosť +7 tak vám jeho Skill nič nespôsobí lebo vaša Magická Odolnosť je vyššia než jeho Zručnosť aj keď vaša Fyzická Odolnosť nie.
Dracaver (Polodrak):
Dračí Dych
Elementárny útok, zložený zo všetkých prírodných živlov a ich prvkov (oheň, voda, vzduch, zem, ...) ľad, elektrina, svetlo, ...). Na oponenta môže mať rôzny vplyv (spáliť, zmariť, paralyzovať, oslepiť, ...) no tento prídavný efekt je zriedkavý -> čím vyšší stupeň Zručnosti tým väčšia pravdepodobnosť na udelenie tohto efektu (každé jedno + udáva 10% čiže pri Zručnosti + je pravdepodobnosť 10% no pri Zručnosti 10+ je 100%).
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
Dračí Lúč (potrebná Zručnosť 12+)
V ľudskej forme z dlaní, v Dračej forme z úst vyšľahne Dracaverovi žiarivý Lúč ohromnou rýchlosťou, s neuveriteľnou silou a pod obrovským tlakom, ktorý zrovná so zemou všetko čím prejde. A každého koho zasiahne rozpráši na popol. Má dostrel až tri míle a je nesmierne presný. Je neblokovateľným útokom.
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
Armaer (Anjel):
Anjelsky Plač
Slzy Anjela vyvolajú v oponentovi/protivníkovi ľútosť (Anjel potom môže ľahko ujsť alebo na takto oslabeného oponenta zaútočiť).
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Anjelsky Šíp (potrebná Zručnosť 12+)
Anjel so všetkej svojej vlastnej energie vytvorí Šíp, ktorý môže použiť ako akýkoľvek iný Šíp. No tento Šíp nesie nesmiernu silu a je možné ním prestreliť čokoľvek a kohokoľvek, je to neblokovateľný útok. A ak Anjel nemá po ruke strelnú zbraň taktiež si dokáže vytvoriť zo svojej energie Anjelsky Luk. Po vystrelení Anjelského Šípu Anjel zamdlie.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.
Dearmaer (Padlý (Temný) Anjel):
Pomsta
Čím viac je Padlý Anjel zranený, tým silnejší je jeho nasledujúci útok (Magický alebo Fyzický). Tento Skill je možné v boji použiť len raz za 3 hodiny.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Anjelsky Šíp (potrebná Zručnosť 12+)
Padlý Anjel so všetkej svojej vlastnej energie vytvorí Šíp, ktorý môže použiť ako akýkoľvek iný Šíp. No tento Šíp nesie nesmiernu silu a je možné ním prestreliť čokoľvek a kohokoľvek, je to neblokovateľný útok. A ak Padlý Anjel nemá po ruke strelnú zbraň taktiež si dokáže vytvoriť zo svojej energie Anjelsky Luk. Po vystrelení Anjelského Šípu Padlý Anjel zamdlie.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.
Eluon (Elf (Temný, Slnečný, Lesný, ...):
Hlas Prírody
Schopnosť načúvať „Hlasu Prírody“ (všetkému živému v nej či rastlinám, či živočíchom) a podľa neho zistiť ako je Elf vzdialený od oponenta (prípadne si takto o ňom zistiť aj nejaké základné informácie (výška, váha prípadne počet oponentov) -> toto Elf dokáže so Zručnosťou 6+).
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Splynutie s Prírodou (potrebná Zručnosť 12+)
Elf Splynie s okolitou Prírodou čím sa stane neviditeľný pre ostatných a taktiež sa stane absolútne nevystopovatelný (Elfa nemožno lokalizovať žiadnym Skillom).
No takéto „skrývanie sa“ je energeticky veľmi náročné a tak po hodine takéhoto sa skrývania musí Elf prestať s používaním tohto Skillu lebo inak zamdlie, a teda automaticky prestane tento Skill používať.
Wurmaer (Vlkolak):
Vitie Vlkolaka
Vlkolačie Zavíjanie v iných rasách vyvoláva veľký strach a ten im znemožňuje pohyb. U iných Vlkolakov vzbudzuje rešpekt.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Besné Uhryznutie (potrebná Zručnosť 12+)
Vlkolak Uhryzne oponenta do krku, čím ho buď okamžite zabije, alebo ho zmení na Vlkolaka (no i tak sa bude musieť oponent zo zranenia zotaviť čo trvá veľmi dlho a taktiež je možné že počas uzdravovania zomrie na následky infekcie).
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Homluon (Kentaur):
Udupanie
Kentaur sa postaví na svoje zadné nohy a prednými dupne na oponenta čím ho môže omráčiť, zlomiť kosti, prípadne zabiť (pri Zručnosti 10+ je pravdepodobnosť na zabite asi 25%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.
Divoký Beh (potrebná Zručnosť 12+)
Kentaur sa dá na Divoký Beh, pričom naberie obrovskú rýchlosť, jeho telo začne žiariť. Všetko do čoho vrazí skončí pod jeho kopytami, takmer vždy mŕtve. Dokonca aj tráva, zem, ... po ktorej Kentaur prebehol sa vyparí v nič a zostanú v nej iba hlboké stopy, ktoré sú na dotyk horúce ešte pár minút potom čo tadiaľ Kentaur prebehol.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Velmaer (Upír):
Upírie Uhryznutie
Upír pri Uhryznutí z oponenta vysaje krv čím si môže vyliečiť ľahšie zranenia (škrabance, modriny).
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok
Upírsky Jed (potrebná Zručnosť 12+)
Upír Uhryzne oponenta do krku, a kým mu vysáva krv vypúšťa do rany Upírsky Jed, čím ho buď okamžite zabije, alebo ho zmení na Upíra (no i tak sa bude musieť oponent zo zranenia zotaviť čo trvá veľmi dlho a taktiež je možné že počas uzdravovania zomrie na následky infekcie).
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Bavluon (Víla):
Magický Prach
Víla popráši oponenta svojim Magickým Prachom, ktorý ho otrávi a paralyzuje zároveň, taktiež ho môže uspať, alebo dezorientovať a zmiasť.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Sila Kvetu (potrebná Zručnosť 12+)
Víle z dlane vylezie malý kvetný púčik, ktorý okamžite rozkvitne a začne vysávať energiu so všetkého na okolí (slnko, iné osoby a aj so samotnej Víly) a vzápätí vystrelí so seba lúč s ohromnou silou a taktiež pod veľkým tlakom, ktorý dokáže vypáliť dieru do čohokoľvek.
Klasifikuje sa ako Magický a Elementárny Útok.
Harmaer (Človek):
Zúrivosť
Nazúrený Človek zvýši svoju silu Fyzických Útokov päťnásobne no presnosť jeho útokov klesne o polovicu ako aj jeho schopnosť brániť sa. Počas Zúrivosti človek nemôže používať Mágiu. Tento Skill môže Človek použiť iba uprostred boja.
Ľudské Sústredenie (potrebná Zručnosť 12+)
Človek sa na pár minút Sústredí na svoj cieľ a nasledovným Útokom ho zabije. Pokiaľ je Človek Sústredený, tak nevníma nič iné okrem svojho cieľa a tak sa stáva veľmi ľahkou korisťou. Taktiež ak má jeho cieľ Fyzickú/Elementárnu/Magickú odolnosť 10+ a viac, nebude usmrtený a ani nijako zranený.
Podľa použitého Útoku sa klasifikuje ako Fyzický, Elementárny alebo Magický Útok
/ak má cieľ Magickú Odolnosť 10+ no Fyzickú Odolnosť nemá vôbec a Človek na tento cieľ použije Fyzický Útok tak tento cieľ zabije! Inými slovami Magická Odolnosť cieľa blokuje iba Magické Útoky nie Fyzické a ani Elementárne a podobne/
Deamaer (Démon):
Pekelný Zvrat
Akýkoľvek oponentov útok smerovaný na Démona použití tohto Skillu mu zapríčiní rovnaké zranenie ako Démonovi, ktorý tento Skill použil. Tento Skill je možné použiť v boji iba raz za 3 hodiny a tento efekt trvá iba po dobu jedného oponentovho útoku.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok
Pekelná Brána (potrebná Zručnosť 12+)
Démon otvorí Bránu do Pekla, kam vtiahne svojho (ne)priateľa, kde sú Atribúty niektorých Rás oslabené a iných posilnené.
Oslabené Rasy (každý Atribút sa správa ako by mal o -- -- -- menej) :
Anjel, Elf (Temný, Slnečný, Lesný, ...), Kentaur, Víla, Človek, Morská Panna, Treant
Posilnené Rasy (každý Atribút sa správa ako by mal o ++ ++ ++ viac) :
Démon, Padlý (Temný) Anjel, Vlkolak, Upír, Minotaur, Naga
Smemaer (Trpaslík):
Baranidlo
Trpaslík sa rozbehne a hlavou vrazí do oponenta, čím mu môže zlomiť kosti (pri Zručnosti 10 je pravdepodobnosť na zlomenie kostí 100%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok
Roztočenie (potrebná Zručnosť 12+)
Trpaslík sa schúli do klbka a začne sa gúľať. Vďaka svojej pevnej koži a rýchlosti ktorou sa gúľa, je takmer nemožné ho akokoľvek zraniť. Taktiež pri náraze do niekoho spôsobí zranenie veľkého rozsahu (zlomeniny, tržné rany, dokonca amputácie končatín). Taktiež takto dokáže zničiť masívne prekážky.
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.
Dugmaer (Ghnol):
Ghnolie Brechanie
Ghnolie Brechanie v iných rasách vyvoláva veľký strach a ten im znemožňuje pohyb. U iných Ghnolov vzbudzuje rešpekt a agresiu.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.
Dohryzenie (potrebná Zručnosť 12+)
Ghnol svojou silnou čeľusťou opakovane Hryzie oponenta a najmä do miest veľkých žíl. Oponent následne rýchlo zomiera na vykrvácanie.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Fipmaer (Morská Panna):
Plesknutie Chvostom
Morská Panna oponenta týmto Skillom omráči (pri Zručnosti 10+ je 10% šanca že oponenta zabije).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.
Serenáda Bolesti (potrebná Zručnosť 12+)
Morská Panna zaspieva Serenádu Bolesti, ktorú keď niekto začuje vyvolá u neho najprv pocit radosti no potom začne mať rôzne chorobné príznaky (bolesti hlavy, zvracanie, bolesti brucha, bolesti svalov, pocit úzkosti a bezmocnosti, celková únava) a potom začne krvácať z uší a očí. Malé deti a slabší jedinci po chvíli umierajú.
Klasifikuje sa ako Magický Útok
Covran (Minotaur):
Krvavé Rohy
Minotaur skloní hlavu a rozbehne sa k oponentovi. Pri zásahu oponenta prebodne oboma rohmi čím ho zabije. No tento útok má veľmi malú presnosť (pri Zručnosti 10+ je šanca na zásah 50%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Bojové Šialenstvo (potrebná Zručnosť 12+)
Minotaur sa plne sústredí na boj. Jeho útoky sú mocnejšie a presnejšie, svaly na jeho tele sa vzopnú pričom mu dodávajú dokonalú Fyzickú a Elementárnu ochranu. Taktiež sa v takomto stave nie je možné, akokoľvek útočiť na myseľ Minotaura. Taktiež sa Minotaurovi v takomto stave naježí srsť, ktorá sa zmení ako keby na bodce, ktoré pri kontakte s oponentom spôsobujú zranenia.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok (iba popichanie na srsti Minotaura).
Mesmaer (Synthet):
Chladná Hlava
Skilly pôsobiace na myseľ Syntheta nemajú žiaden vplyv(vyvolanie bolesti, strachu, ...). Taktiež Absolútna Odolnosť voči Telepatii a Pôvabu.
Synthetský Výboj (potrebná Zručnosť 12+)
Synthetský Kryštál v tele Syntheta vytvorí ohromne silný elektricko-magický výboj, ktorý sa šíry všetkými smermi od Syntheta do vzdialenosti 50 metrov. Tento Výboj je fatálny pre všetko živé čo zasiahne. Po tomto Výboji Synthet zamdlie od vyčerpania.
Klasifikuje sa ako Magický a Elementárny Útok.
Tersmav (Treant):
Bodavé Listy
Treant so svojej koruny „vypustí“ listy ostré ako britvy, ktoré oponentovi spôsobia početné rezné a bodné zranenia a navyše ho otrávia.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.
Rozdrvenie (potrebná Zručnosť 12+)
Treant svojimi masívnymi končatinami rozdrví svojho oponenta.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Snamer (Naga):
Čarovný Jed
Naga svojim uhryznutím vpraví Jed do svojho oponenta, ktorého potom dokáže mysľou ovládať. Navyše Jed prúdiaci v žilách tohto oponenta pomaly zabíja. Smrť sa dostaví do troch hodín. Iné Nagy sú voči tomuto Jedu imúnne.
Klasifikuje sa ako Magický a Fyzický Útok.
Magický Pohľad (potrebná Zručnosť 12+)
Naga dokáže svojim priamym pohľadom do očí svojho oponenta zmeniť na kameň.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Galmaer (Faun):
Fauní Tanec
Faun dokáže svojim tancom zmiasť nepriateľa, na ktorého môže následne zaútočiť, alebo využiť tento moment k úniku.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.
Krvavé Kopyto (potrebná Zručnosť 12+)
Faun vyskočí do vzduchu, do výšky oponentovej hlavy, a svojim kopytom mu prerazí lebku.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.
Conmaer (Elementál):
Elementárna Sila
Ak sa v okolí Elementála nachádza jeho základný Element, tak sa jeho rany hoja rýchlejšie a jeho útoky sú presnejšie a silnejšie.
Elementárna Implózia (potrebná Zručnosť 12+)
Telo Elementála najskôr exploduje a potom sa explózia vráti späť (ako keď sa nafúkne a vzápätí vyfúkne balón). Tento Skill má nesmierne devastačné a smrteľné účinky na všetko v rozsahu 75 metrov. Elementál po svojej Implózii upadá do bezvedomia a niekedy aj zomiera.
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
Skilly Povolaní
Skilly Povolaní
Skilly Povolaní by mali byť špeciálne Skilly, hlbšie definujúce Vašu postavu... Avšak tieto Skilly ešte nie sú poriadne domyslené a prepracované, dokonca je možné že ku koncu ani "nebudú".
Zatial sú stále v pláne! No ak sa s nimi prestane počítať, tak bude tento post odstránený.
Skilly Povolaní by mali byť špeciálne Skilly, hlbšie definujúce Vašu postavu... Avšak tieto Skilly ešte nie sú poriadne domyslené a prepracované, dokonca je možné že ku koncu ani "nebudú".
Zatial sú stále v pláne! No ak sa s nimi prestane počítať, tak bude tento post odstránený.
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|