Conflux
Prosím prihláste/zaregistrujte sa.
Atribúty a Skilly Stats12


Join the forum, it's quick and easy

Conflux
Prosím prihláste/zaregistrujte sa.
Atribúty a Skilly Stats12
Conflux
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Atribúty a Skilly

Goto down

Atribúty a Skilly Empty Atribúty a Skilly

Odoslať pre Skylar Ne august 11, 2013 6:05 pm

Atribúty a Skilly N1kh

Atribúty

Atribúty postavy záležia na jej rase, povolaní a dĺžke stráveného času hrou.
To aké má aká rasa atribúty som už písal v Tvorbe Postavy, no pre istotu to napíšem aj sem.
To aké Atribúty budete mať si len tak ľahko nezvolíte a tak si veľmi dôkladne zvážte vašu rasu a povolanie!!! Atribúty si v hre môžete u niektorých postáv kúpiť, alebo ich dostať ako odmenu za misiu, prípadne ich získate získaním nejakého predmetu.
Tak, ak neviete správne na to, nevypĺňajte si Atribúty a Skilly u seba v profile. Niekto s adminov Vám ich dopíše.

Atribúty sa taktiež zdokonaľujú a tak majte na vedomí to že ak máte Pyrokinézu ++ tak nedokážete to, čo ten čo má Pyrokinézu ++ ++ ++ +.
Väčšina Atribútov má rôzne Skilly, ktoré „odomykáte“ pre svoju postavu získavaním + (bodov) v danom Atribúte. Niektoré Atribúty však na Skilly rozdelené nie sú a tak sú sami Skillom.

Up-Grade a De-Grade Atribútov:


Atribútová Úroveň a Skillová Úroveň:

Atribúty sú veľmi zložitou súčasťou Confuxu a tak ak niečomu nechápete sa radšej spýtajte!
A HLAVNE SI ICH SAMI NEOPRÁVNENE NEVYTVÁRAJTE A NEDOPLŇUJTE LEBO BUDETE POTRESTANÍ!!!

Za pochopenie ďakujem.

(Zoznam Atribútov, ktorý sa bude rozrastať priebehom deja hry)

Atribúty sa delia (zatiaľ) na Fyzické, Magické a Elementárne tu je ich zoznam s krátkymi popismi. Atribúty a ich Skilly nájdete:
Fyzické Atribúty/Skilly
Magické Atribúty/Skilly
Elementárne Atribúty/Skilly
Skilly Rás
Skilly Povolaní
Špeciálne Atribúty/Skilly
Vlastné Skilly
Aktuálne tu máme viac než 45 Atribútov a viac ako 200 Skillov.
Skylar
Skylar
Admin

Posts : 25
Join date : 06.08.2013

Krátky Profil
Meno: Skylar Xenlin Ashkor
Obyvateľ Mesta: Conflux
Level:
Atribúty a Skilly 151/60Atribúty a Skilly Empty_bar_bleue  (51/60)

https://conflux.forumsk.com

Návrat hore Goto down

Atribúty a Skilly Empty Fyzické Atribúty a Skilly

Odoslať pre Skylar Ne august 11, 2013 7:07 pm

Fyzické Atribúty/Skilly

UPOZORNENIE: následne sú vypísané iba Skilly, ktoré sa „samovoľne“ naučíte na základe dosiahnutia požadovanej úrovne v danom Atribúte. Špeciálne Skilly tu vymenované nie sú! Je možné ich nájsť -->TU<-- (zatiaľ neexistujú)

Atribúty a Skilly 25lfZručnosť
Zručnosť podmieňuje schopnosť zlepšovať sa v ostatných Atribútoch.
Žiaden iný Atribút nesmie presiahnuť Zručnosť. (Ak máte napr. Zručnosť ++ ++ ++ ++ (8+) všetky ostatné Atribúty môžete teda mať iba na úrovni ++ ++ ++ ++ (8+) alebo menej)

Atribúty a Skilly 7rmqOchočovanie
Určuje schopnosť postavy ochočiť si voľné bytosti, či zvládnuť výchovu zakúpených bytostí.
Úroveň určuje schopnosť ochočovať (nakupovať) Zvieratá (mnohé Zvieratá si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).

Atribúty a Skilly OwgiZáklady Bojových Praktík
Postave dáva schopnosť „bojovať“ bez zbrane, či s akoukoľvek zbraňou.
Avšak poskytuje len základné znalosti boja (Kopance, Údery Päsťami, Seknutia, Bodnutia, ...). Špeciálne techniky boja a používania zbraní sa musíte naučiť pri špecializácii na určitý typ boja (napr. „Narábanie s Mečom“).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 7k3wBoj z Blízka Bez Zbrane
Určuje schopnosť postavy bojovať z blízka pomocou vlastného tela (rôzne chmaty a bojové umenia).
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť a rýchlosť v týchto útokoch.
Boj z Blízka Bez Zbrane - Skilly:

Atribúty a Skilly Q94Narábanie s Dýkou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Dýky.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Dýky (niektoré Dýky si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Dýkou - Skilly:

Atribúty a Skilly UwlrNarábanie s Mečom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Meča.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Meče (niektoré Meče si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Mečom - Skilly:

Atribúty a Skilly Nu0lNarábanie s Kopijou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Kopije.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Kopije (niektoré Kopije si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Kopijou - Skilly:

Atribúty a Skilly Qez1Narábanie so Sekerou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Sekery.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Sekery (niektoré Sekery si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie so Sekerou - Skilly:

Atribúty a Skilly A6r1Narábanie s Bičom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Biča.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Biče (niektoré Biče si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Bičom - Skilly:

Atribúty a Skilly L8wtNarábanie s Kladivom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Kladiva.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Kladivá (niektoré Kladivá si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Kladivom - Skilly:

Atribúty a Skilly A2d3Narábanie s Berlou
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Berly.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Berly (niektoré Berly si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Berlou - Skilly:

Atribúty a Skilly Nad6Narábanie s Prútikom
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou Prútika.
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu obratnosť v ovládaní týchto zbraní.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) Prútiky (niektoré Prútiky si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Narábanie s Prútikom - Skilly:

Atribúty a Skilly CrvLukostreľba
Určuje schopnosť postavy bojovať pomocou strelných zbraní(Luky a Kuše).
Čím vyššia úroveň, tým má postava vyššiu presnosť.
Úroveň tiež určuje schopnosť používať (nakupovať) strelné zbrane (niektoré zbrane si vyžadujú vyššiu úroveň tejto zručnosti).
Lukostreľba - Skilly:

Atribúty a Skilly Usw2Alchýmia
Určuje schopnosť postavy používať Alchýmiu(Vytváranie Elixírov)
Čím vyššia úroveň, tým silnejšie a kvalitnejšie elixíry môže postava vyrábať.
Môžete vyrábať iba tie elixírov, na ktoré máte recept vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto recepty sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Alchýmia - Skilly:

Atribúty a Skilly AumxFyzická Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Fyzickým útokom(údery, bodnutia, ...)
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Fyzického Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Fyzickej Odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
Fyzická Odolnosť - Skilly:

Atribúty a Skilly CvkvMagická Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Magickým útokom(kliatby, prospešné i neprospešné kúzla).
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Magického Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Magickej odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
Magická:

Atribúty a Skilly PkbfElementárna Odolnosť
Určuje Odolnosť proti všetkým Elementárnym útokom(oheň, voda, ...)
(Odolnosť voči akémukoľvek Skillu Elemntárneho Atribútu použitého ako útok).
Ak je počet + pri Elementárnej Odolnosti rovnaký alebo väčší než + pri danom útoku iného Atribútu, tak potom ten útok nemá na osobu s týmto Atribútom žiaden efekt.
Elementárna Odolnosť - Skilly:

Atribúty a Skilly 0lbtOdolnosť Voči: XXX
Odolnosť postavy Voči nejakému vplyvu (jedy, choroby, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 9fkpSlabosť Voči: XXX
Slabosť postavy Voči nejakému vplyvu (Svetlo, Tma, Striebro, Elektrina, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 4tigRegenerácia
Určuje odlišnosť tohto Atribútu od priemernej ľudskej bytosti.
Regenerácia - Skilly:

Atribúty a Skilly Oh0Replikácia
Schopnosť na krátky čas vytvoriť svoju Repliku/y.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 6rg9Zvieracia Podoba (XXX)
Schopnosť postavy zmeniť sa na zviera (Drak, Fénix, Orol, Vlk, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly PkpdMateriálna Transformácia (XXX)
Schopnosť zmeniť sa na predmet (Meč, Štít, Pohár, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 4qjrZmenšenie
Schopnosť postavy zmenšiť svoje telo.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 45veIluminácia
Schopnosť svetielkovať.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly E18yNeviditeľnosť
Schopnosť zneviditeľniť svoje fyzické telo. Takto skrytých ľudí je možno odhaliť za pomoci niektorých Atribútov a Skillov (Elfský Skill, Echolokácia, ...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 54qTeleportácia
Schopnosť premiestniť sa z jedného miesta na druhé v zlomku sekundy (miesta nemôžu byť vzdialené od seba viac ako míľu).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly F2rjLevitácia
Schopnosť meniť svoju telesnú hmotnosť.
Levitácia - Skilly:

Atribúty a Skilly IbaxLietanie
Postave dáva schopnosť Lietať.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly I6eqMoreplavectvo
Schopnosť riadiť loď na otvorenom vodnom priestranstve a taktiež ju navigovať naspäť k pevnine.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 4ta1Dýchanie pod Vodou
Postava s týmto Atribútom je schopná Dýchať pod Vodu.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly P8yEcholokácia
Postava s týmto Atribútom dokáźe lokalizovať predmety na základe vydávania zvukových vĺn, ktoré sa od neho odrážajú.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 41b3Dracaverština
Postavy schopné komunikovať vo Viperštine rozumejú tajnému jazyku Drakov a Poldrakov.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)[/color]


Naposledy upravil Skylar dňa Ut február 04, 2014 8:50 pm, celkom upravené 2 krát.
Skylar
Skylar
Admin

Posts : 25
Join date : 06.08.2013

Krátky Profil
Meno: Skylar Xenlin Ashkor
Obyvateľ Mesta: Conflux
Level:
Atribúty a Skilly 151/60Atribúty a Skilly Empty_bar_bleue  (51/60)

https://conflux.forumsk.com

Návrat hore Goto down

Atribúty a Skilly Empty Magické Atribúty a Skilly

Odoslať pre Skylar Ne august 11, 2013 7:34 pm

Magické Atribúty/ Skilly

Atribúty a Skilly XqscMágia  
Určuje schopnosť postavy používať Mágiu (Kúzla a Čary).
Čím vyššia úroveň, tým silnejšie a rozsiahlejšie kúzla môže postava používať.
Na ich prevedenie potrebujete použiť Vašu Knihu Tieňov odkiaľ kúzlo „prečítate“ a Berlu/Paličku z ktorej zošlete kúzlo.
Môžete používať iba tie kúzla, ktoré máte zapísané vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Mágia - Skilly:

Atribúty a Skilly L9t1Kanatanomantia
Schopnosť na hudobných nástrojoch zahrať magické melódie.
Môžete zahrať iba tie melódie, ktoré máte zapísané vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Kanatanomantia - Skilly:

Atribúty a Skilly 2v7lVyvolávanie
Schopnosť vyvolávať/pričarovať spektrálne zvieratá.
Na ich vyvolanie potrebujete použiť Vašu Knihu Tieňov odkiaľ kúzlo „prečítate“.
Zoznam zvierat ktoré sa môžete naučiť vyvolať nájdete -->TU<--.
Môžete vyvolať iba tie zvieratá, na ktoré máte vyvolávacie kúzlo vo Vašej Knihe Tieňov.
Pre orientáciu kompletnú Confluxkú Knihu Tieňov nájdete TU
/Tieto kúzla sa musíte od niekoho naučiť, prípadne ich zakúpiť!/
Vyvolávanie - Skilly:


Atribúty a Skilly VrovDackjaku Arcana
Schopnosť priviesť do fyzického sveta bytosti uväznené v Deckjaku Kartách.
Dackjaku Arcana - Skilly:

Atribúty a Skilly Fg6uAstrálna Projekcia
Schopnosť zhmotniť svoje Astrálne telo.
Astrálna Projekcia - Skilly:


Atribúty a Skilly O9k1Aurová Projekcia
Schopnosť zo svojej Aury vytvoriť zviera v nadľudskej veľkosti a povolať ho do boja.
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 37shPôvab
Postava s týmto Atribútom je príťažlivejšia pre ostatné postavy.
Pôvab - Skilly:


Atribúty a Skilly Y6n5Telepatia
Postava s touto schopnosťou je schopná čítať myšlienky iných (s vyššou úrovňou tejto schopnosti prichádza možnosť prezerať si spomienky iných, vsugerovať im myšlienky, ...).
Telepatia - Skilly:

Atribúty a Skilly J50sTelekinéza
Postave dodáva schopnosť pohybovať s predmetmi na diaľku bez dotyku.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (manipuluje s predmetmi na vyššiu vzdialenosť, alebo dokáže manipulovať s väčšími predmetmi).
Telekinéza - Skilly:


Atribúty a Skilly VjsVitakinéza
Schopnosť liečiť bytosti.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (lieči ťažšie zranenia, lieči viac bytostí naraz, lieči na väčšiu vzdialenosť, ...).
Vitakinéza - Skilly:


Atribúty a Skilly L2baChlorokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať a tvoriť rastliny.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším počtom rastlín naraz, dokáže vytvárať vzácne byliny, ... ).
Chlorokinéza - Skilly:
Skylar
Skylar
Admin

Posts : 25
Join date : 06.08.2013

Krátky Profil
Meno: Skylar Xenlin Ashkor
Obyvateľ Mesta: Conflux
Level:
Atribúty a Skilly 151/60Atribúty a Skilly Empty_bar_bleue  (51/60)

https://conflux.forumsk.com

Návrat hore Goto down

Atribúty a Skilly Empty Elementárne Atribúty a Skilly

Odoslať pre Skylar Ne august 11, 2013 7:51 pm

Elementárne Atribúty/Skilly

Atribúty a Skilly Gjd5Elementárna Transformácia
Postave dáva schopnosť zmeniť svoju štruktúru na štruktúru živlu (Vody, Ohňa, Vzduchu, Zeme no i Ľadu, Blesku...).
(Pre tento Atribút vyššie úrovne nie sú, čiže tento Atribút je sám o sebe Skillom)

Atribúty a Skilly 8g9qTermokinéza
Postave dáva schopnosť manipulovať s teplotou.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (Dokáže meniť teplotu na diaľku alebo ovplyvňovať teplotu väčšej oblasti).
Termokinéza - Skilly:

Atribúty a Skilly Rj19Pyrokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s ohňom a tvoriť ho.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s ohňom na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo ohňa, meniť farbu plameňa a teplotu plameňa).
Pyrokinéza - Skilly:

Atribúty a Skilly J404Hydrokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s vodou a tvoriť ju.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s vodou na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo vody).
Hydrokinéza - Skilly:

Atribúty a Skilly Kpg5Aerokinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať so vzduchom a tvoriť ho.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším množstvom vzduchu, tvoriť ho, absorbovať ho).
Aerokinéza - Skilly:

Atribúty a Skilly 5bnjTerrakinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať so zemou a jej aspektami a vytvárať ich.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s väčším množstvom zeme, piesku,... meniť je tvar a štruktúru).
Terrakinéza - Skilly:

Atribúty a Skilly BlqtCryokinéza
Postave dodáva schopnosť tvoriť ľad alebo ním manipulovať.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s ľadom na väčšiu vzdialenosť alebo ho vo väčšej vzdialenosti vytvoriť).
Cryokinéza -  Skilly:

Atribúty a Skilly Km8Electrokinéza
Postave dodáva schopnosť tvoriť elektrinu alebo ňou manipulovať.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže vytvárať silnejší prúd elektriny, na dlhšie vzdialenosti, absorbovať ju,...).
Electrokinéza -  Skilly:

Atribúty a Skilly 50ndUmbrakinéza
Postave dodáva schopnosť manipulovať s tmou a tvoriť ju.
Čím vyššia úroveň, tým je postava zdatnejšia v tejto schopnosti (dokáže manipulovať s tmou na väčšiu vzdialenosť alebo vytvárať väčšie množstvo tmy, absorbovať tmu, pretvárať ju...).
Umbrakinéza - Skilly:
Skylar
Skylar
Admin

Posts : 25
Join date : 06.08.2013

Krátky Profil
Meno: Skylar Xenlin Ashkor
Obyvateľ Mesta: Conflux
Level:
Atribúty a Skilly 151/60Atribúty a Skilly Empty_bar_bleue  (51/60)

https://conflux.forumsk.com

Návrat hore Goto down

Atribúty a Skilly Empty Skilly Rás

Odoslať pre Skylar Po august 12, 2013 12:20 am

Skilly Rás

Základné Informácie:


Dracaver (Polodrak):

Atribúty a Skilly SyrqDračí Dych
Elementárny útok, zložený zo všetkých prírodných živlov a ich prvkov (oheň, voda, vzduch, zem, ...) ľad, elektrina, svetlo, ...). Na oponenta môže mať rôzny vplyv (spáliť, zmariť, paralyzovať, oslepiť, ...) no tento prídavný efekt je zriedkavý -> čím vyšší stupeň Zručnosti tým väčšia pravdepodobnosť na udelenie tohto efektu (každé jedno + udáva 10% čiže pri Zručnosti + je pravdepodobnosť 10% no pri Zručnosti 10+ je 100%).
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.

Atribúty a Skilly 98bwDračí Lúč (potrebná Zručnosť 12+)
V ľudskej forme z dlaní, v Dračej forme z úst vyšľahne Dracaverovi žiarivý Lúč ohromnou rýchlosťou, s neuveriteľnou silou a pod obrovským tlakom, ktorý zrovná so zemou všetko čím prejde. A každého koho zasiahne rozpráši na popol. Má dostrel až tri míle a je nesmierne presný. Je neblokovateľným útokom.
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.

Armaer (Anjel):

Atribúty a Skilly D75oAnjelsky Plač
Slzy Anjela vyvolajú v oponentovi/protivníkovi ľútosť (Anjel potom môže ľahko ujsť alebo na takto oslabeného oponenta zaútočiť).
Klasifikuje sa ako Magický Útok.

Atribúty a Skilly 4955Anjelsky Šíp (potrebná Zručnosť 12+)
Anjel so všetkej svojej vlastnej energie vytvorí Šíp, ktorý môže použiť ako akýkoľvek iný Šíp. No tento Šíp nesie nesmiernu silu a je možné ním prestreliť čokoľvek a kohokoľvek, je to neblokovateľný útok. A ak Anjel nemá po ruke strelnú zbraň taktiež si dokáže vytvoriť zo svojej energie Anjelsky Luk. Po vystrelení Anjelského Šípu Anjel zamdlie.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.

Dearmaer (Padlý (Temný) Anjel):

Atribúty a Skilly 4mxzPomsta
Čím viac je Padlý Anjel zranený, tým silnejší je jeho nasledujúci útok (Magický alebo Fyzický). Tento Skill je možné v boji použiť len raz za 3 hodiny.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.

Atribúty a Skilly 4955Anjelsky Šíp (potrebná Zručnosť 12+)
Padlý Anjel so všetkej svojej vlastnej energie vytvorí Šíp, ktorý môže použiť ako akýkoľvek iný Šíp. No tento Šíp nesie nesmiernu silu a je možné ním prestreliť čokoľvek a kohokoľvek, je to neblokovateľný útok. A ak Padlý Anjel nemá po ruke strelnú zbraň taktiež si dokáže vytvoriť zo svojej energie Anjelsky Luk. Po vystrelení Anjelského Šípu Padlý Anjel zamdlie.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.

Eluon (Elf (Temný, Slnečný, Lesný, ...):

Atribúty a Skilly Fjv6Hlas Prírody
Schopnosť načúvať „Hlasu Prírody“ (všetkému živému v nej či rastlinám, či živočíchom) a podľa neho zistiť ako je Elf vzdialený od oponenta (prípadne si takto o ňom zistiť aj nejaké základné informácie (výška, váha prípadne počet oponentov) -> toto Elf dokáže so Zručnosťou 6+).
Klasifikuje sa ako Magický Útok.

Atribúty a Skilly L5okSplynutie s Prírodou (potrebná Zručnosť 12+)
Elf Splynie s okolitou Prírodou čím sa stane neviditeľný pre ostatných a taktiež sa stane absolútne nevystopovatelný (Elfa nemožno lokalizovať žiadnym Skillom).
No takéto „skrývanie sa“ je energeticky veľmi náročné a tak po hodine takéhoto sa skrývania musí Elf prestať s používaním tohto Skillu lebo inak zamdlie, a teda automaticky prestane tento Skill používať.

Wurmaer (Vlkolak):

Atribúty a Skilly Js23Vitie Vlkolaka
Vlkolačie Zavíjanie v iných rasách vyvoláva veľký strach a ten im znemožňuje pohyb. U iných Vlkolakov vzbudzuje rešpekt.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.

Atribúty a Skilly 57fuBesné Uhryznutie (potrebná Zručnosť 12+)
Vlkolak Uhryzne oponenta do krku, čím ho buď okamžite zabije, alebo ho zmení na Vlkolaka (no i tak sa bude musieť oponent zo zranenia zotaviť čo trvá veľmi dlho a taktiež je možné že počas uzdravovania zomrie na následky infekcie).
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.

Homluon (Kentaur):

Atribúty a Skilly A373Udupanie
Kentaur sa postaví na svoje zadné nohy a prednými dupne na oponenta čím ho môže omráčiť, zlomiť kosti, prípadne zabiť (pri Zručnosti 10+ je pravdepodobnosť na zabite asi 25%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.

Atribúty a Skilly S137Divoký Beh (potrebná Zručnosť 12+)
Kentaur sa dá na Divoký Beh, pričom naberie obrovskú rýchlosť, jeho telo začne žiariť. Všetko do čoho vrazí skončí pod jeho kopytami, takmer vždy mŕtve. Dokonca aj tráva, zem, ... po ktorej Kentaur prebehol sa vyparí v nič a zostanú v nej iba hlboké stopy, ktoré sú na dotyk horúce ešte pár minút potom čo tadiaľ Kentaur prebehol.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.

Velmaer (Upír):

Atribúty a Skilly 0m5yUpírie Uhryznutie
Upír pri Uhryznutí z oponenta vysaje krv čím si môže vyliečiť ľahšie zranenia (škrabance, modriny).
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok

Atribúty a Skilly VtwhUpírsky Jed (potrebná Zručnosť 12+)
Upír Uhryzne oponenta do krku, a kým mu vysáva krv vypúšťa do rany Upírsky Jed, čím ho buď okamžite zabije, alebo ho zmení na Upíra (no i tak sa bude musieť oponent zo zranenia zotaviť čo trvá veľmi dlho a taktiež je možné že počas uzdravovania zomrie na následky infekcie).
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.

Bavluon (Víla):

Atribúty a Skilly E9d5Magický Prach
Víla popráši oponenta svojim Magickým Prachom, ktorý ho otrávi a paralyzuje zároveň, taktiež ho môže uspať, alebo dezorientovať a zmiasť.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.

Atribúty a Skilly S2nnSila Kvetu (potrebná Zručnosť 12+)
Víle z dlane vylezie malý kvetný púčik, ktorý okamžite rozkvitne a začne vysávať energiu so všetkého  na okolí (slnko, iné osoby a aj so samotnej Víly) a vzápätí vystrelí so seba lúč s ohromnou silou a taktiež pod veľkým tlakom, ktorý dokáže vypáliť dieru do čohokoľvek.
Klasifikuje sa ako Magický a Elementárny Útok.

Harmaer (Človek):

Atribúty a Skilly 7fgtZúrivosť
Nazúrený Človek zvýši svoju silu Fyzických Útokov päťnásobne no presnosť jeho útokov klesne o polovicu ako aj jeho schopnosť brániť sa. Počas Zúrivosti človek nemôže používať Mágiu. Tento Skill môže Človek použiť iba uprostred boja.

Atribúty a Skilly W9grĽudské Sústredenie (potrebná Zručnosť 12+)
Človek sa na pár minút Sústredí na svoj cieľ a nasledovným Útokom ho zabije. Pokiaľ je Človek Sústredený, tak nevníma nič iné okrem svojho cieľa a tak sa stáva veľmi ľahkou korisťou. Taktiež ak má jeho cieľ Fyzickú/Elementárnu/Magickú odolnosť 10+ a viac, nebude usmrtený a ani nijako zranený.
Podľa použitého Útoku sa klasifikuje ako Fyzický, Elementárny alebo Magický Útok
/ak má cieľ Magickú Odolnosť 10+ no Fyzickú Odolnosť nemá vôbec a Človek na tento cieľ použije Fyzický Útok tak tento cieľ zabije! Inými slovami Magická Odolnosť cieľa blokuje iba Magické Útoky nie Fyzické a ani Elementárne a podobne/

Deamaer (Démon):

Atribúty a Skilly 6vbvPekelný Zvrat
Akýkoľvek oponentov útok smerovaný na Démona použití tohto Skillu mu zapríčiní rovnaké zranenie ako Démonovi, ktorý tento Skill použil. Tento Skill je možné použiť v boji iba raz za 3 hodiny a tento efekt trvá iba po dobu jedného oponentovho útoku.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok

Atribúty a Skilly P31fPekelná Brána (potrebná Zručnosť 12+)
Démon otvorí Bránu do Pekla, kam vtiahne svojho (ne)priateľa, kde sú Atribúty niektorých Rás oslabené a iných posilnené.
Oslabené Rasy (každý Atribút sa správa ako by mal o -- -- -- menej) :
Anjel, Elf (Temný, Slnečný, Lesný, ...), Kentaur, Víla, Človek, Morská Panna, Treant
Posilnené Rasy (každý Atribút sa správa ako by mal o ++ ++ ++ viac) :
Démon, Padlý (Temný) Anjel, Vlkolak, Upír, Minotaur, Naga

Smemaer (Trpaslík):

Atribúty a Skilly KhjeBaranidlo
Trpaslík sa rozbehne a hlavou vrazí do oponenta, čím mu môže zlomiť kosti (pri Zručnosti 10 je pravdepodobnosť na zlomenie kostí 100%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok

Atribúty a Skilly 4a7Roztočenie (potrebná Zručnosť 12+)
Trpaslík sa schúli do klbka a začne sa gúľať. Vďaka svojej pevnej koži a rýchlosti ktorou sa gúľa, je takmer nemožné ho akokoľvek zraniť. Taktiež pri náraze do niekoho spôsobí zranenie veľkého rozsahu (zlomeniny, tržné rany, dokonca amputácie končatín). Taktiež takto dokáže zničiť masívne prekážky.
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.

Dugmaer (Ghnol):

Atribúty a Skilly 3ywGhnolie Brechanie  
Ghnolie Brechanie v iných rasách vyvoláva veľký strach a ten im znemožňuje pohyb. U iných Ghnolov vzbudzuje rešpekt a agresiu.
Klasifikuje sa ako Fyzický aj Magický Útok.

Atribúty a Skilly Dsi9Dohryzenie (potrebná Zručnosť 12+)
Ghnol svojou silnou čeľusťou opakovane Hryzie oponenta a najmä do miest veľkých žíl. Oponent následne rýchlo zomiera na vykrvácanie.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.

Fipmaer (Morská Panna):

Atribúty a Skilly Jt0cPlesknutie Chvostom
Morská Panna oponenta týmto Skillom omráči (pri Zručnosti 10+ je 10% šanca že oponenta zabije).
Klasifikuje sa ako Fyzický Úrok.

Atribúty a Skilly FwbwSerenáda Bolesti (potrebná Zručnosť 12+)
Morská Panna zaspieva Serenádu Bolesti, ktorú keď niekto začuje vyvolá u neho najprv pocit radosti no potom začne mať rôzne chorobné príznaky (bolesti hlavy, zvracanie, bolesti brucha, bolesti svalov, pocit úzkosti a bezmocnosti, celková únava) a potom začne krvácať z uší a očí. Malé deti a slabší jedinci po chvíli umierajú.
Klasifikuje sa ako Magický Útok

Covran (Minotaur):

Atribúty a Skilly 6ylKrvavé Rohy
Minotaur skloní hlavu a rozbehne sa k oponentovi. Pri zásahu oponenta prebodne oboma rohmi čím ho zabije. No tento útok má veľmi malú presnosť (pri Zručnosti 10+ je šanca na zásah 50%).
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.

Atribúty a Skilly UujjBojové Šialenstvo (potrebná Zručnosť 12+)
Minotaur sa plne sústredí na boj. Jeho útoky sú mocnejšie a presnejšie, svaly na jeho tele sa vzopnú pričom mu dodávajú dokonalú Fyzickú a Elementárnu ochranu. Taktiež sa v takomto stave nie je možné, akokoľvek útočiť na myseľ Minotaura. Taktiež sa Minotaurovi v takomto stave naježí srsť, ktorá sa zmení ako keby na bodce, ktoré pri kontakte s oponentom spôsobujú zranenia.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok (iba popichanie na srsti Minotaura).

Mesmaer (Synthet):

Atribúty a Skilly F8jzChladná Hlava
Skilly pôsobiace na myseľ Syntheta nemajú žiaden vplyv(vyvolanie bolesti, strachu, ...). Taktiež Absolútna Odolnosť voči Telepatii a Pôvabu.

Atribúty a Skilly Mpr6Synthetský Výboj (potrebná Zručnosť 12+)
Synthetský Kryštál v tele Syntheta vytvorí ohromne silný elektricko-magický výboj, ktorý sa šíry všetkými smermi od Syntheta do vzdialenosti 50 metrov. Tento Výboj je fatálny pre všetko živé čo zasiahne. Po tomto Výboji Synthet zamdlie od vyčerpania.
Klasifikuje sa ako Magický a Elementárny Útok.

Tersmav (Treant):

Atribúty a Skilly 72s6Bodavé Listy
Treant so svojej koruny „vypustí“ listy ostré ako britvy, ktoré oponentovi spôsobia početné rezné a bodné zranenia a navyše ho otrávia.
Klasifikuje sa ako Fyzický a Magický Útok.

Atribúty a Skilly Lkm3Rozdrvenie (potrebná Zručnosť 12+)
Treant svojimi masívnymi končatinami rozdrví svojho oponenta.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.

Snamer (Naga):

Atribúty a Skilly G09Čarovný Jed
Naga svojim uhryznutím vpraví Jed do svojho oponenta, ktorého potom dokáže mysľou ovládať. Navyše Jed prúdiaci v žilách tohto oponenta pomaly zabíja. Smrť sa dostaví do troch hodín. Iné Nagy sú voči tomuto Jedu imúnne.
Klasifikuje sa ako Magický a Fyzický Útok.

Atribúty a Skilly 3ea4Magický Pohľad (potrebná Zručnosť 12+)
Naga dokáže svojim priamym pohľadom do očí svojho oponenta zmeniť na kameň.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.

Galmaer (Faun):

Atribúty a Skilly Xt4jFauní Tanec
Faun dokáže svojim tancom zmiasť nepriateľa, na ktorého môže následne zaútočiť, alebo využiť tento moment k úniku.
Klasifikuje sa ako Magický Útok.

Atribúty a Skilly 1oykKrvavé Kopyto (potrebná Zručnosť 12+)
Faun vyskočí do vzduchu, do výšky oponentovej hlavy, a svojim kopytom mu prerazí lebku.
Klasifikuje sa ako Fyzický Útok.

Conmaer (Elementál):

Atribúty a Skilly Sy7fElementárna Sila
Ak sa v okolí Elementála nachádza jeho základný Element, tak sa jeho rany hoja rýchlejšie a jeho útoky sú presnejšie a silnejšie.

Atribúty a Skilly GdjkElementárna Implózia (potrebná Zručnosť 12+)
Telo Elementála najskôr exploduje a potom sa explózia vráti späť (ako keď sa nafúkne a vzápätí vyfúkne balón). Tento Skill má nesmierne devastačné a smrteľné účinky na všetko v rozsahu 75 metrov. Elementál po svojej Implózii upadá do bezvedomia a niekedy aj zomiera.
Klasifikuje sa ako Elementárny Útok.
Skylar
Skylar
Admin

Posts : 25
Join date : 06.08.2013

Krátky Profil
Meno: Skylar Xenlin Ashkor
Obyvateľ Mesta: Conflux
Level:
Atribúty a Skilly 151/60Atribúty a Skilly Empty_bar_bleue  (51/60)

https://conflux.forumsk.com

Návrat hore Goto down

Atribúty a Skilly Empty Skilly Povolaní

Odoslať pre Skylar Ut august 13, 2013 2:05 pm

Skilly Povolaní

Skilly Povolaní by mali byť špeciálne Skilly, hlbšie definujúce Vašu postavu... Avšak tieto Skilly ešte nie sú poriadne domyslené a prepracované, dokonca je možné že ku koncu ani "nebudú".

Zatial sú stále v pláne! No ak sa s nimi prestane počítať, tak bude tento post odstránený.
Skylar
Skylar
Admin

Posts : 25
Join date : 06.08.2013

Krátky Profil
Meno: Skylar Xenlin Ashkor
Obyvateľ Mesta: Conflux
Level:
Atribúty a Skilly 151/60Atribúty a Skilly Empty_bar_bleue  (51/60)

https://conflux.forumsk.com

Návrat hore Goto down

Atribúty a Skilly Empty Re: Atribúty a Skilly

Odoslať pre Sponsored content


Sponsored content


Návrat hore Goto down

Návrat hore


 
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.